دانلود و خرید کتاب مدیریت یک هنر است فاطمه شمس
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت یک هنر است اثر فاطمه شمس

کتاب مدیریت یک هنر است

نویسنده:فاطمه شمس
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب مدیریت یک هنر است

کتاب الکترونیکی مدیریت یک هنر است نوشتۀ فاطمه شمس است و انتشارات مشاهیر فردا آن را منتشر کرده است. کتاب مدیریت یک هنر است به روش‎‌های جهانی خروج از رکود و بحران‌ها پرداخته و راهنمایی برای مدیران است.

درباره کتاب مدیریت یک هنر است

مدیریت در عمل یک هنر است، آگاهی و شناخت سامان‌یافته درباره مدیریت، دانش است. مدیریت، مانند همه کارهای دیگر چون پزشکی، مهندسی، حسابداری یا حتی بازی فوتبال، هنر است، دانش فنی است؛ انجام‌دادن کارها در پرتو واقعیت‌هایی است که از درون موقعیت پدید می‌آیند. بااین‌همه، مدیران با به‌کارگیری آگاهی سازمان یافته درباره مدیریت می‌توانند بهتر کار کنند، و همین آگاهی سازمان یافته، ابتدایی یا پیشرفته، دقیق یا غیردقیق، به میزان سازمان‌یافتگی و روشنی و تناسب خود، دانشی را پدید می‌‌‌‌‌آورد. آگاهی سازمان یافته‌ای را که زیرساز عمل مدیران است می‌توان به نام دانش شناخت، اما مدیریت به عنوان یک عمل، هنر به شمار می‌آید.

کتاب‌های زیادی دررابطه‌با مدیریت کسب‌وکار و قوانین مربوط به این حوزه نوشته و تدریس شده، اما مبنای کتاب مدیریت یک هنر بر این گذاشته شده که علاوه بر پرداختن به مهم‌ترین مفاهیم حوزه مدیریت کسب‌وکار و بهره‌وری، به آموزش تکنیک‌ها و قوانین طلایی که منجر به موفقیت و دیده‌شدن برخی از کشورها و همچنین برخی از شرکت‌های مهم دنیا پس از یک دوره رکود و بحران شده است پرداخته شود. پرداختن به زندگی اجتماعی و شغلی برخی از بزرگان دنیای مدیریت و کارآفرینی و چگونگی خلق نظریه‌های مدیریتی آنها، مهم‌ترین فاکتورهای بهره‌وری و نحوۀ ارزیابی کارکنان و راهکارهای بهبود عملکرد آنها نیز از جمله مواردی است که در بخش‌هایی از این کتاب به آن پرداخته شده است.

خواندن کتاب مدیریت یک هنر است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای مدیران و کارآفرینان مناسب است.

بخشی از کتاب مدیریت یک هنر است

«در این نوع بیزینس، صاحبین مشاغل محصولات را به قیمت عمده خریداری نموده و به قیمت خرده‌فروشی به فروش می‌رسانند. به این نوع بیزینس گاهاً بیزینس «خرید و فروش» نیز گفته می‌شود. مبنای کار این سازمان‌ها و شرکت‌ها بر پایه سودی است که از هزینه کم و درآمد بالا به دست می‌آورند. به علاوه، این نوع کسب و کارها محصولات را بدون هیچ کم و کاستی به فروش می‌رسانند. از جمله این بیزینس‌ها می‌توان به سوپرمارکت‌ها، شرکت‌های توزیعی، و دیگر خرده‌فروشی‌ها اشاره داشت. اگر دقت کرده باشید، در دهه نود، با رشد قارچ‌گونه انواع هایپرمارکت‎‌های زنجیره‌ای در سراسر ایران روبرو بوده‌ایم. هایپرمارکت‌هایی که بیشتر عمدتاً در کلان‌شهرها قابل دسترسی بودند؛ در سال‌های اخیر حتی در شهرستان‌های کوچک و بخش‌ها نیز به افتتاح شعبه همت گماشته‌اند و گویی در این زمینه با یکدیگر مسابقه گذاشته‌اند...»

نظرات کاربران

کاربر ۲۲۵۰۴۵۹
۱۴۰۲/۱۲/۲۴

بسیار سلیس و روان تکنیک‌هایی که هر مدیری و یا صاحب کسب و کاری باید بدانند را یاد می‌دهد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۳۴,۵۶۰
تومان