دانلود و خرید کتاب بخواهید تا به شما داده شود استر هیکس ترجمه تینا ابوالحسنی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بخواهید تا به شما داده شود اثر استر هیکس

کتاب بخواهید تا به شما داده شود

معرفی کتاب بخواهید تا به شما داده شود

کتاب بخواهید تا به شما داده شود نوشتۀ استر هیکس و جری هیکس با ترجمۀ تینا ابوالحسنی در انتشارات نگاه آشنا به چاپ رسیده است. این کتاب بر اساس آموزه‌های آبراهام دربارۀ اتصال ارتعاشی نوشته شده است.

درباره کتاب بخواهید تا به شما داده شود

کتاب بخواهید تا به شما داده شود دربارۀ نقش خواست و ارادۀ انسان و تأثیرات شگفت‌انگیز آن در تحقق رؤیاها است. استر هیکس و جری هیکس، نویسندگان کتاب، بانی مؤسسۀ آبراهام هستند که کارگاه‌های گوناگونی دربارۀ قانون جذب برگزار کرده است. آن‌ها همچنین کلاس‌هایی با نام تعالیم آبراهام برگزار می‌کردند که این کتاب برگرفته از همان تعالیم است.

در کتاب بخواهید تا به شما داده شود، خواننده مجموعه‌ای از فرایندها را می‌آموزد تا با بخش غیرمادی وجود خود ارتباط برقرار کند. این فرایندها به او در دستیابی به هر آنچه خواهان است، کمک خواهند کرد. این فرایندها باعث بیداری ذهن می‌شوند و اشتیاق برای زندگی شاد را در فرد بیدار می‌کنند. کتاب به خواننده یادآوری می‌کند اگر از جایی آمده‌ که سرشار از فراوانی و برکت بوده است، می‌تواند نیروهای برتر را به‌سوی خود جذب کند تا در تمام جنبه‌های زندگی‌اش جاری شوند یا اینکه می‌تواند در برابر آن‌ها مقاومت کند و از منبع خلقت که سراسر عشق و برکت است دور بماند.

یکی از راه‌های رسیدن به سعادت در زندگی این است که فرد از آنچه می‌خواهد یا نمی‌خواهد آگاهی داشته باشد. کتاب بخواهید تا به شما داده شود به خواننده کمک می‌کند تا آنچه را می‌خواهد، به او داده شود و به این حقیقت که جایگاهش در زندگی کجاست، دست یابد.

این کتاب، یک دورۀ عملی دربارۀ عملی معنوی است و به‌صورت گسترده دربارۀ راه‌ها و روش‌هایی است که چگونه باشید، چگونه کاری را انجام دهید یا چگونه هر چیزی را که مورد رضایتتان است داشته باشید. همچنین می‌آموزد که چگونه نباشید، انجام ندهید یا چیزی را که موجب نارضایتی شماست، نداشته باشید.

کتاب در ۲ بخش تدوین شده است. بخش اول: یادآوری چیزهایی که می‌دانیم اما ممکن است فراموش کرده باشیم. این بخش ۲۲ فصل دارد. بخش دوم: روش‌هایی برای رسیدن به آنچه اکنون به یاد دارید. در این بخش ۲۲ روش ثابت‌شده برای بهبود نقطۀ جذب معرفی و توضیح داده شده‌اند.

خواندن کتاب بخواهید تا به شما داده شود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های خودیاری و همۀ علاقه‌مندان به موضوع قانون جذب پیشنهاد می‌کنیم.

معرفی نویسنده
عکس استر هیکس
استر هیکس

استر هیکس یک نویسنده‌ی مشهور در حوزه‌ی کتاب‌های خودیاری و متولد ۵ مارس ۱۹۴۸ در کوالویل، یوتا، ایالات متحده است. او در تمام طول زندگی به ارائه‌ی آموزه‌هایی بر مبنای پیام‌های آزادی، خلقت، قدرت و شادی مشغول بود و کتاب مشهور قانون جذب را نیز نوشت. هیکس در اصل یکی از معلمان متخصص فیلم راز بوده و ۹ کتاب در ارتباط با آموزه‌های آبراهام، راهنمای معنوی درونش نوشته است. بسیاری از آثار هیکس با همراهی همسرش، جری هیکس نوشته شده است. استر هیکس که به واسطه‌ی سخنرانی‌های الهام‌بخش و حضورش در برنامه‌ی اپرا نیز شناخته می‌شود، با نوشته‌هایی در مورد رشد و توسعه‌ی فردی، مورد توجه عده‌ی بسیار زیادی قرار گرفته است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۱۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

حجم

۹۱۰٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۲۴ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان