دانلود و خرید کتاب مدی کوچولو دوست ندارد دارو بخورد! دونا کیسامی ترجمه سرور صیادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدی کوچولو دوست ندارد دارو بخورد! اثر دونا کیسامی

کتاب مدی کوچولو دوست ندارد دارو بخورد!

نویسنده:دونا کیسامی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مدی کوچولو دوست ندارد دارو بخورد!

کتاب «مدی کوچولو دوست ندارد دارو بخورد!» نوشتۀ دونا کیسامی و ترجمۀ سرور صیادی است و گروه انتشاراتی ققنوس آن را منتشر کرده است. این داستان جالب و خواندنی، به موضوع چالش‌برانگیز دارو دادن به کودکان می‌پردازد. 

درباره کتاب مدی کوچولو دوست ندارد دارو بخورد!

کتاب مدی کوچولو دوست ندارد دارو بخورد! دربارۀ دختری به نام مَدی است که به‌زودی ۷ساله می‌شود و به همین مناسبت مادرش قرار است برای او جشن تولدی با تم اژدها بگیرد. مدی از این موضوع بی‌اندازه شاد و هیجان‌زده است اما ۵ روز مانده به جشن تولد مدی مریض می‌شود و کلویش درد می‌گیرد. دکتر به او می‌گوید بمیاری جدی نیست و اگر داروهای تجویزشده را مصرف کند حالش خوب می‌شود. اما آیا مَدی حرف دکتر را گوش می‌دهد و دارهایش را مصرف می‌کند؟ تکلیف جشن تولدی که انتظارش را می‌کشید چه می شود؟

وادارکردن کودکان به انجام کاری که دوست ندارند بسیار سخت است. همیشه کودکانی هستند که از خوردن امتناع می‌کنند؛ اما چاره‌ای جز دادن دارو به کودکان نیست. مصرف دارو شاید تجربۀ مطبوعی نباشد؛ اما ضروری است؛ بنابراین بزرگ‌ترها به دنبال روش‌هایی هستند تا بتوانند این مرحله را پشت سر بگذارند. یکی از روش‌ها خواندن کتاب و گفتن از تجربۀ کودکان دیگر است. دونا کیسامی، فارغ‌التحصیل رشته داروسازی از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی، در کتاب مدی کوچولو دوست ندارد دارو بخورد! تلاش کرده است تا از طریق داستانی خلاقانه به مسئلۀ دارو دادن به کودکان بپردازد. 

خواندن کتاب مدی کوچولو دوست ندارد دارو بخورد! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان و والدینی که کودکانشان از خوردن دارو امتناع می‌کنند،‌ پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب مدی کوچولو دوست ندارد دارو بخورد!

«هفتۀ بعد مَدی هفت‌ساله می‌شود. او خیلی دوست دارد که زودتر بزرگ شود. مخصوصاً امسال برایش سال خیلی مهمی است؛ چون مادرش بهش گفته که امسال جشن تولدی با تم اژدها برایش می‌گیرد. مدی عاشق اژدهاست! او خیلی هیجان‌زده است و برای روز تولدش لحظه‌شماری می‌کند. روز جمعه مَدی بعد از مدرسه با مادرش به فروشگاه وسایل جشن تولد می‌رود و کلی تنقلات مخصوص تولد با تم اژدها، بادکنک اژدها، کارت‌دعوت اژدها، بشقاب و لیوان اژدها و بازی «دم اژدها را بچسبان» می‌خرد. او بی‌صبرانه منتظر روز تولدش است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۷ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان