دانلود و خرید کتاب جیمی و داروهای جادویی! لیز گوگرلی ترجمه سرور صیادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جیمی و داروهای جادویی! اثر لیز گوگرلی

کتاب جیمی و داروهای جادویی!

معرفی کتاب جیمی و داروهای جادویی!

کتاب «جیمی و داروهای جادویی!» نوشتۀ لیز گوگرلی و ترجمۀ سرور صیادی است و گروه انتشاراتی ققنوس آن را منتشر کرده است. کتاب جیمی و داروهای جادویی! داستان بامزۀ پسربچه‌ای را روایت می‌کند که خودسرانه به عروسکش دارو می‌دهد!

درباره کتاب جیمی و داروهای جادویی!

کتاب جیمی و داروهای جادویی‌! دربارۀ پسری به نام جیمی است که خیال می‌کند داروها جادویی هستند و معجزه می‌کنند برای همین تصمیم می‌گیرد برای عروسک خرسی‌اش نقش دکتر را بازی کند و از داروهای خانه به او بدهد؛ اما اتفاقات خطرناکی می‌افتد. جیمی چطور توانسته به داروهای خانه دست پیدا کند؟ آیا جیمی بی‌اجازه دارو خورده است؟ 

کتاب جیمی و داروهای جادویی!، داستانی کوتاه، شیرین و پندآموز برای کودکان است. کودکان معمولاً نسبت به مصرف دارو حساس هستند، گاهی هم وسوسه می‌شوند تا آن‌ها را از نزدیک ببینند و بهشان دست بزنند. این فرصت بسیار خوبی است تا با کارکردها و روش استفاده از آن‌ها آشنا شوند. خواندن کتاب جیمی و داروهای جادویی! روشی بسیار مناسب است تا کودکان با داروها، چرایی استفاده از آن‌ها، چگونگی مصرف و عواقب استفادۀ خودسرانۀ دارو آشنا شوند. کتاب جیمی و داروهایش، ضمن سرگرم‌کردن کودکان، آن‌ها را با این موضوعات آشنا می‌کند.

تصاویر کتاب جیمی و داروهای جادویی! بسیار زیبا، بامزه و به‌گونه‌ای است که وقتی والدین یا بزرگ‌ترها کتاب را برای کودکان می‌خوانند، کودک با تماشای تصویر با قصه ارتباط برقرار می‌کند و بعد از آن خود کودک با نگاه به تصاویر می‌تواند داستان را به یاد بیاورد و برای خودش بازگو کند. تصویرگری کتاب را مایک گوردون بر عهده داشته است.

خواندن کتاب جیمی و داروهای جادویی! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان بالای ۴ سال پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جیمی و داروهای جادویی!

«من فکر می‌کردم دارو هم مثل جادوست.

مثلاً سرفه با خوردن یک قاشق شربت ناپدید می‌شود.

اثر کهیرها و خارششان با مالیدن کمی کرم از بین می‌رود.

یا تب با تزریق سرنگی که حاوی مایع صورتی مخصوصی است پایین می‌آید.

یک روز فکر کردم می‌توانم جادویم را روی جک، عروسک خرسی‌ قدیمی‌ام، امتحان کنم. وانمود کردم من دکترم و او هم بیمار من است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۳٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان