دانلود و خرید کتاب قصه آقا خرسه و فرانکی مهرسام قنبری مهربانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قصه آقا خرسه و فرانکی اثر مهرسام قنبری مهربانی

کتاب قصه آقا خرسه و فرانکی

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب قصه آقا خرسه و فرانکی

کتاب «قصه آقا خرسه و فرانکی» نوشتۀ مهرسام قنبری مهربانی است و انتشارات حامیان آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب قصه آقا خرسه و فرانکی

قصه‌گویی یکی از سنت‌های دیرینه و ارزشمند است که از نسل‌های پیش رسیده و باید برای حفظ آن تلاش کرد تا به نسل‌های بعدی منتقل شود. باگذشت زمان هرچقدر سرگرمی‌ها جدیدتر شدند و رسانه‌ها پدید آمدند، ‌نتوانستند جای قصه‌گویی و ارتباطی که بین قصه‌گو و مخاطبان ایجاد می‌شود را بگیرند و همچنان کودکان علاقۀ زیادی به شنیدن قصه دارند. کودکان از طریق قصه‌گویی، قدرت درک و بیانشان تقویت می‌شود، خلاقیت در آن‌ها پرورش پیدا می‌کند، دایرۀ واژگانشان گسترش پیدا می‌کند و شخصیت‌‌های قصه‌ها بر آن‌ها اثر می‌گذارد. قصه‌ها همچنین با ایجاد سؤال در ذهن کودکان به صورت غیرمستقیم به آن‌ها آموزش می‌دهند.

بسیاری از کودکان از سنین پایین به خواندن و نوشتن علاقه نشان می‌دهند. برای نویسندگی محدودیت سنی وجود ندارد و کودکان و نوجوانان هم می‌توانند داستان‌های زیبا خلق کنند شاید کودکان و نوجوانان در سنین پایین هنوز تجربۀ چندانی از زندگی نداشته باشند یا عمق زندگی را هنوز به‌خوبی درک نکرده باشند؛ اما تجربیات روزمرۀ زندگی‌شان با چاشنی تخیل می‌تواند منجر به نوشتن قصه‌های جذاب شود. مهرسام قنبری مهربانی یکی از همین کودکان است. نویسندۀ کتاب قصۀ آقا خرسه و فرانکی، با زبانی ساده، ‌روان و کودکانه، قصۀ لاک‌پشتی به نام فرانکی را روایت می‌کند. ازآنجاکه نویسندۀ کتاب کودک است به‌خوبی توانسته به تجربیات و اتفاقاتی که برای هم‌سن‌وسال‌هایش در زندگی و یا در راه مدرسه می‌افتد اشاره کند و با چاشنی تخیل آن را به یک قصۀ شیرین تبدیل کند.

در قصۀ آقا خرسه و فرانکی، لاک‌پشت متوجه می‌شود که همیشه قرار نیست افراد به آنچه که می‌خواهند برسند، گاهی نظر بقیه خلاف نظر آن‌ها است و خشم و عصبانیت ممکن است باعث بروز اتفاقات غیرقابل‌جبران شود. کودکان با مطالعۀ این داستان به این درک خواهند رسید که صبر و دوری از پرخاشگری همیشه بهترین راه‌حل است. 

خواندن کتاب قصه آقا خرسه و فرانکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان علاقه‌مند به قصه پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب قصه آقا خرسه و فرانکی

«یکی بود، یکی نبود. یه فرانکی بود، یه خرس بود. یه روز فرانکی رفته بود به باغ خرس. بعدش شعر دوران بچگیش رو خوند: پاشو پاشو کوچولو از پنجره نگاه کن. با چشمای قشنگت به دور دورا نگاه کن.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

حجم

۱٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان