دانلود و خرید کتاب مادرانه های تغذیه ای نگین نادری زرنق
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مادرانه های تغذیه ای اثر نگین نادری زرنق

کتاب مادرانه های تغذیه ای

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مادرانه های تغذیه ای

کتاب الکترونیکی مادرانه های تغذیه ای نوشتۀ نگین نادری زرنق است و انتشارات حامیان آن را منتشر کرده است. کتاب مادرانه های تغذیه ای علاوه بر مسئلۀ تغذیۀ کودکان به مسئلۀ ارتباط بین مادر و کودک نیز می‌پردازد و به دنبال بهبود آن است.

درباره کتاب مادرانه های تغذیه ای

این کتاب برای مادرانی است که می‌خواهند در مسیر تربیت تغذیۀ کودکشان حرفه‌ای عمل کنند و ضمن این که روابط مؤثری با فرزندانشان دارند، بتوانند برای آن‌ها یک محیط غنی تغدیه‌ای فراهم کنند. در اکثر کتاب‌های تغذیه‌ای کودکان، اطلاعات بسیار مفیدی دربارۀ موارد موردنیاز برای رشد کودکان، کالری‌های دریافتی، مکمل‌ها و ویتامین‌ها و موارد این چنینی ارائه می‌شود. اما حلقۀ گم‌شدۀ همۀ این اطلاعات، توجه به حال روحی مادر و شیوۀ ارتباط او با فرزندش و در نهایت حال روحی کودک است.

در کتاب مادرانه‌های تغذیه‌ای تلاش شده است با پرسیدن سؤالات مؤثر، به مادران کمک شود تا خودشان را بیشتر و عمیق‌تر بشناسند و با شناخت باورها و بررسی آن‌ها، گام‌های بلندی در مسیر تغذیهٔ کودکشان بردارند.

خواندن کتاب مادرانه های تغذیه ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب مختص مادرانی است که به ارتقاء کیفیت رابطۀ خود با کودکانشان اهمیت می‌دهند.

بخشی از کتاب مادرانه های تغذیه ای

«پیچ و خم‌های رسالت مادری

مادر موفق در خلوت و تنهایی خود به این می‌اندیشد مه در مورد تربیت و رشد فرزند رسالت دارد. مادر با دیدگاه و ذهنیت قربانی که ذهنیتی مسموم و به‌نوعی باور محدودکننده است، امکان ندارد مادری موفق یا مادری شاخص باشد. پیشنهاد من برای تغییر باور قربانی بودن، این است که مادر خودش را فراموش نکند. این که مادر خودش را فراموش نکند، چه مفهومی دارد؟ مادر پس از به‌دنیا آوردن فرزندش با خود فکر نکند که من تمام شده‌ام، زندگی‌ام تمام شده و الان دیگر تمام همّ‌وغم و تمام وظیفه‌ام رسیدگی به این فرزند است و برای این که فرزندم را به بهترین شکل تربیت کنم، باید خودم را فراموش کنم...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۸۲ صفحه

قیمت:
۱۰۰,۰۰۰
تومان