دانلود و خرید کتاب جنگ جهانی سوم حمید نوایی لواسانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جنگ جهانی سوم اثر حمید نوایی لواسانی

کتاب جنگ جهانی سوم

معرفی کتاب جنگ جهانی سوم

کتاب «جنگ جهانی سوم» نوشتۀ حمید نوایی لواسانی است و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آن را منتشر کرده است. این کتاب حاوی ۴ داستان کوتاه و خواندنی برای نوجوانان است. 

درباه کتاب جنگ جهانی سوم

جنگ جهانی سوم اولین داستان کتاب با صدای دعوای ۲ پسر نوجوان به نام‌های علی و سهراب در کوچه آغاز می‌شود. آن‌ها با قلدری برای یکدیگر خط و نشان کشیده و درنهایت یکدیگر را به جنگ اصلی در روز پنجشنبه دعوت می‌کنند. دخترها و پسرهای خانواده و فامیل و همسایه هم ناچار به همکاری، طرفداری و جانبداری از ۲ طرف دعوا می‌شوند. پیداست که این اولین جنگ نیست و این بار قرار است جنگ جهانی سوم رخ دهد.

کتاب جنگ جهانی سوم با زبانی ساده، روان، صمیمی و خودمانی به روایت زندگی نوجوانان و مسائل و اتفاقاتی که با آن‌ها درگیر هستند می‌پردازد. این مجموعه داستان شامل ۴ داستان کوتاه خواندنی و جذاب است که به موضوعاتی مانند فوتبال، تحصیل نوجوانان، شیطنت‌ها و آسیب‌های ناشی از آن می‌پردازد. عناوین داستان‌های کتاب جنگ جهانی سوم عبارت است از: «جنگ جهانی سوم»؛ «مادر زن»؛ «رونالدو و چرخ دستی»؛ و «تمرینی برای فردا». از دیگر آثار حمید نوایی لواسانی می‌توان به «پیشگو»،«صندوق زنگ‌زده پدربزرگ»، «خیالباف»، «سایه روشن مثل زندگی» و «مرد ابر پوش» اشاره کرد.

پروژۀ «داستان‌های خودمان» طرحی است که مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آن را راه‌اندازی کرده است و در آن کلیۀ فعالان کانون مانند مربیان و کارشناسان با یکدیگر در زمینه‌های ادبی و هنری به رقابت می‌پردازند و بهترین‌ها پس از تصویب منتشر می‌شوند. کتاب جنگ جهانی سوم یکی از همین آثار است.

 خواندن کتاب جنگ جهانی سوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به نوجوانان و دوستداران رمان‌های کودک و نوجوان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جنگ جهانی سوم

«از شانس بد ما، همین که سعید از تنۀ درخت توت بالا می‌رود، و شاخه را تکان می‌دهد، صدای دعوای علی و سهراب بلند می‌شود. نخیر، باید بگم چی بازی کنیم. فهمیدی یا شیرفهمت کنم؟ برای چی تو بگی؟ مگه تو کی هستی؟ سهراب قدش بلندتر از علی است. سینه‌اش را می‌چسباند به صورت او و با قلدری می‌گوید: همین که گفتم. توی این محل رئیس منم. یادت نره! علی که دل ‌پری از زورگویی سهراب دارد و نمی‌خواهد جلوی او کم بیاورد، او را هل می‌دهد عقب و می‌گوید: برو بابا دلت خوشه مگه محله را خریدی؟ چی میگی جوجه؟ جوجه خودتی!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۲۲۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۸,۷۰۰
تومان