دانلود و خرید کتاب مهندسی فاضلاب متکف ۲۰۱۴؛ تصفیه و بازیابی منابع (جلد چهارم) جورج تیچبانوگلوس ترجمه سیدفخرالدین طاهرزاده موسویان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب مهندسی فاضلاب متکف ۲۰۱۴؛ تصفیه و بازیابی منابع (جلد چهارم)

کتاب مهندسی فاضلاب متکف ۲۰۱۴؛ تصفیه و بازیابی منابع (جلد چهارم) (ویرایش پنجم ۲۰۱۴؛ فصل ۹ - ۱۱) نوشتهٔ جورج تیچبانوگلوس، دیوید استنسل، ریوجیرو سوچیهاشی و فرانکلین بورتون و ترجمهٔ سیدفخرالدین طاهرزاده موسویان است و نشر عطران آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب مهندسی فاضلاب متکف ۲۰۱۴؛ تصفیه و بازیابی منابع (جلد چهارم)

جورج تیچبانوگلوس George Tchobanoglous استاد بازنشسته گروه مهندسی عمران و محیط زیست دانشگاه کالیفرنیا، دیویس است. او مدرک کارشناسی در مهندسی عمران را از دانشگاه Pacific، مدرک کارشناسی ارشد مهندسی بهداشتی را از دانشگاه کالیفرنیا در برکلی و دکترا را از دانشگاه استنفورد در سال ۱۹۶۹ دریافت کرد. علایق تحقیقاتی دکتر Tchobanoglous در زمینه‌های تصفیه و استفاده مجدد از فاضلاب، فیلتراسیون فاضلاب، ضدعفونی UV، سیستم‌های مدیریت فاضلاب آبی، مدیریت فاضلاب برای سیستم‌های مدیریت فاضلاب کوچک و غیرمتمرکز و مدیریت پسماند جامد است. وی بیش از ۵۰۰ اثر فنی شامل ۲۲ کتاب درسی و ۸ اثر مرجع را تألیف یا همکاری کرده است. این کتاب‌های درسی در بیش از ۲۲۵ دانشکده و دانشگاه، توسط مهندسین حرفه و در دانشگاه‌های سراسر جهان هم به زبان انگلیسی و هم ترجمه شده، استفاده می‌شوند. کتاب‌های وی به خاطر پل موفقیت شکاف بین دانشگاه و دنیای روزمره مهندس مشهور است. وی رئیس پیشین انجمن مهندسان محیط زیست و اساتید علوم است. در میان افتخارات فراوان وی، در سال ۲۰۰۳ پروفسور Tchobanoglous جایزه کلارک را از موسسه ملی تحقیقات آب دریافت کرد. در سال ۲۰۰۴، وی از شورای تحقیقات و فن‌آوری پسماند به انرژی، جایزه خدمات برجسته تحقیق و آموزش مدیریت پسماند را دریافت کرد. در سال ۲۰۰۴، او همچنین به آکادمی ملی مهندسی وارد شد. در سال ۲۰۰۵ از دانشکده معادن کلرادو، دکترای مهندسی افتخاری به او اعطا شد. وی در سال ۲۰۰۷ مدال فردریک جورج پوهلند اهدا شده توسط AAEE و AEESP را دریافت کرد. او در سال ۲۰۱۲ عضو WEF شد. او یک مهندس عمران رسمی در کالیفرنیا است.

Stensel H. David استاد دانشگاه مهندسی عمران و محیط زیست در دانشگاه واشنگتن، سیاتل، ولز است. وی پیش از سمت‌های دانشگاهی، ۱۰ سال را در ممارست توسعه و کاربرد فرآیندهای تصفیه فاضلاب صنعتی و شهری سپری کرد. وی مدرک لیسانس مهندسی عمران را از دانشکده Union، Schenectady، NY و ME و مدرک دکترای مهندسی محیط زیست را از دانشگاه کرنل دریافت کرد. علایق اصلی تحقیقات وی در زمینه‌های تصفیه فاضلاب، حذف مواد مغذی بیولوژیکی، روش‌های پردازش لجن، بازیابی منابع و تجزیه بیولوژیکی ریزآلاینده‌ها است. او رئیس پیشین گروه مهندسی محیط زیست ASCE است، در هیئت انجمن اساتید مهندسی محیط زیست و در کمیته‌های مختلف برای ASCE و فدراسیون محیط زیست آب خدمت کرده است. وی بیش از ۱۵۰ اثر فنی و یک کتاب درسی درباره حذف مواد مغذی بیولوژیکی تألیف یا همکار کرده است. افتخارات شناخت تحقیقات شامل مدال ASCE رودولف هرینگ، دو بار مدال Harrison Prescott Eddy فدراسیون محیط زیست آب و مدال Bradley Gascoigne است. در سال ۲۰۱۳، او مدال فردریک جورج پوهلند اهداشده توسط AAEE و AEESP را دریافت کرد. وی مهندس حرفه‌ای رسمی، دیپلمات در آکادمی مهندسان محیط زیست آمریکا و عضو دائم انجمن مهندسان عمران آمریکا و فدراسیون محیط زیست آب است.

Ryujiro Tsuchihashi یک مدیر فنی با AECOM است. او مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد را در مهندسی عمران و محیط زیست از دانشگاه کیوتو در ژاپن و مدرک دکترا در مهندسی محیط زیست را از دانشگاه کالیفرنیا در دیویس دریافت کرد. زمینه‌های تخصص وی شامل ارزیابی و طراحی فرآیند احیای فاضلاب، ارزیابی و برآورد سیستم‌های استفاده مجدد از آب، حذف مواد مغذی بیولوژیکی و ارزیابی میزان کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای از فرآیندهای تصفیه فاضلاب است. او همکار کتاب درسی استفاده مجدد از آب بود: مشکلات، فن‌آوری‌ها و برنامه‌های کاربردی، کتاب درسی همراه با این کتاب درسی بود. او یک هماهنگ‌کننده تمرین فنی برای تیم راهنمای استفاده مجدد از آب AECOM است. Ryujiro Tsuchihashi عضو فدراسیون محیط زیست آب، جامعه مهندس عمران آمریکا و انجمن بین‌المللی آب است و ۱۰ سال کارمند AECOM بوده که در این مدت در پروژه‌های مختلف در ایالت متحده، استرالیا، اردن و کانادا فعالیت کرده است.

خواندن کتاب مهندسی فاضلاب متکف ۲۰۱۴؛ تصفیه و بازیابی منابع (جلد چهارم) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به پژوهشگران، متخصصان و دانشجویان رشتهٔ مهندسی فاضلاب پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۵۴ صفحه

حجم

۲۶٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۵۵۴ صفحه

قیمت:
۶۷,۵۸۸
تومان