دانلود و خرید کتاب مهارت های فراغتی نگار صدری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مهارت های فراغتی اثر نگار صدری

کتاب مهارت های فراغتی

نویسنده:نگار صدری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب مهارت های فراغتی

کتاب «مهارت های فراغتی» نوشتۀ نگار صدری است و انتشارات زهره علوی آن را منتشر کرده است. موضوع این کتاب، معرفی ۱۲ گام اساسی برای برنامه‌ریزی یک اوقات فراغت مطلوب و درست است. 

درباره کتاب مهارت های فراغتی

اوقات فراغت یکی از بخش‌های مهم زندگی افراد و از باارزش‌ترین سرمایه‌های عمر انسان است، اوقات فراغت نوعی حق اجتماعی و جزئی از فرهنگ انسانی است که نحوۀ گذران آن بر اساس قوانین جامعه مشخص می‌شود. این هنگامۀ آسایش شرایطی را فراهم می‌آورد كه افراد در خلوت و تنهایی خود، به‌دوراز هر گونه اشتغالات و تكالیف معین، آزادانه و آگاهانه و با میل و اشتیاق، نگاهی دوباره به خود و رفتارهایشان داشته باشند و با ازبین‌بردن عادت‌های نادرست، آگاهی و اراده را در خود، شكوفا كنند. اصلی‌ترین ویژگی اوقات فراغت، نیروی انگیزه و انتخاب افراد است برای همین بهره‌وری از اوقات فراغت، هر هدفی که داشته باشد، قطعاً خوشایند و مطلوب خواهد، چه برای استراحت و رفع خستگی، تفریح و سرگرمی باشد چه باهدف توسعۀ رشد و تحول فرایندهای روانی و شكوفایی خلاقیت‌های ذهنی.

نگار صدری در کتاب مهارت‌های فراغتی ۱۲ مهارت را معرفی و بررسی می‌کند تا افراد بتوانند پروژه‌های فراغتی خودشان را درست طراحی کنند. فهرست مطالب کتاب مهارت‌های فراغتی عبارت است از: «کشف معیارهای جامعه‌پذیر و جهان‌شمول»، «تعریف زیرساخت‌های خانوادگی»، «تفکر به سبک زندگی ایده‌آل خود»، «توجه به موقعیت‌های ویژه هر زمان و نرمال های جدید»، «گفتمان و تبادل نظریه‌ها»، «نگرش پویا و تجسم خلاق»، «تحقق تجسم خلاق در عالم مادی»، «پرداختن به هنر، ورزش و کارهای داوطلبانه»، «گسترش مهارت‌های شخصی»، «به کار‌گیری مهارت‌ها»، «اقتصاد فراغتی»، «طراحی پروژه‌های عملکردی و فراغتی» و «شعر»

خواندن کتاب مهارت های فراغتی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های خودیاری و موفقیت پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب مهارت های فراغتی

«مرحلۀ آغازین برای گذران صحیح این آزادی وقت،‌انتخاب اصول فردی است که در نگاه اولیه باید با قوانین جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم، هماهنگ باشند. برای بنیان چنین اصول یا معیارهایی،‌کافی است با کمی توجه، اشتراکاتی را مابین خود، جامعه و حتی جهان یافته تا با پردازش آن‌ها بتوانیم از فارغت خویش استفادۀ بهینه داشته باشیم. درواقع پس از پرسشگری از خود، به مشترکاتی دست خواهیم یافت که می‌تواند نوعی هماهنگی ما بین اصول ما و معیارهای دنیای پیرامون ایجاد کند، دنیایی که شاید چندان هم مطابق میلمان نباشد! اما ما می‌توانیم امیال و معیارهای خود را با کمی تغییر با آن همراه سازیم.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

حجم

۱۷۴٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۶۰ صفحه

قیمت:
۹,۹۰۰
تومان