دانلود و خرید کتاب کلاس درس کارآفرین و خلاق مائده حیدری مردابسری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب کلاس درس کارآفرین و خلاق

کتاب کلاس درس کارآفرین و خلاق نوشتۀ مائده حیدری مردابسری و فاطمه سیرتی پنچاه و سمانه علی‌پور نوشر و سما علیپور کنفی در انتشارات نوروزی به چاپ رسیده است.

درباره کتاب کلاس درس کارآفرین و خلاق

آموزش و پرورش مناسب، زمینه‌ساز رشد فکری و خلاق در کودکان و نوجوانان است. کارآفرینی یکی از روش‌های پرورش خلاقیت است که کتاب کلاس درس کارآفرین و خلاق به آن پرداخته است.

 کتاب کلاس درس کارآفرین و خلاق در ۵ فصل تدوین شده است. فصل اول مفهوم خلاقیت را توضیح می‌دهد و روش تلفیقی را به‌عنوان یکی از راهکارهای تقویت خلاقیت در کلاس درس توسط معلمان و مدارس معرفی می‌کند. فصل دوم انواع تکنیک‌های خلاقیت را معرفی کرده و توضیح داده است؛ ازجمله تکنیک چرا؟، تکنیک پی.ام.آی، تکنیک شکوفه نیلوفر آبی و... . فصل سوم انواع کارآفرینی را معرفی و کارآفرینی در آموزش و پرورش ایران را بررسی می‌کند. فصل چهارم، روش تدریس‌محوری و تکالیف‌محوری را توضیح می‌دهد، تأثیرات آن را بررسی و قوانین یادگیری سورن را مرور می‌کند. فصل پنجم، روش‌های تدریس مبتنی بر خلاقیت را توضیح می‌دهد و برای پرورش آن میان دانش‌اموزان ۲۰ اصل را معرفی می‌کند.

خواندن کتاب کلاس درس کارآفرین و خلاق را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران نظریه‌های آموزش و پرورش و معلمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کلاس درس کارآفرین و خلاق

«خلّاقیت» جنبه های متعددی دارد که هر کدام از آنها باید در جای خود بررسی شوند. یک جنبه ی بسیار مهم خلاقیت، وجود شرایط لازم برای بروز این استعداد همگانی است. بنابراین آموزش و پرورش برای رشد خلاقیت و نواندیشی در دانش آموزان، باید به درک درست و روشنی از شرایط موجود برسد و در گام بعدی برمبنای فلسفه ی تعلیم و تربیت و هدفهای اصولی و معیارهای علمی معتبر بکوشد، تصویر روشنی از شرایط مطلوب خلاقیت رسم کند. در این صورت می تواند با کمترین وقت، انرژی و سرمایه، مسیر پرورش و شکوفایی خلاقیت ها و نواندیشی های دانش آموزان را هموار سازد. امروزه ثابت شده است که خلاقیت یک ویژگی صرفاً ذاتی نیست، بلکه همه ی انسانها از این توانایی برخوردار هستند و همه درجات گوناگونی از این استعداد را دارند. علاوه بر این عواملی همچون مهارت یابی، آموزش پذیری، انعطاف پذیری، سطح دانش و آگاهی، خطرپذیری، نترسیدن از اشتباه و شکست نیز در میزان خلاقیت و نوآوری دانش آموزان تأثیر فراوان دارد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۲۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

حجم

۸۲۹٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان