دانلود و خرید کتاب برندسازی گردشگری فرهنگی فاطمه فرامرزپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برندسازی گردشگری فرهنگی اثر فاطمه فرامرزپور

کتاب برندسازی گردشگری فرهنگی

معرفی کتاب برندسازی گردشگری فرهنگی

کتاب برندسازی گردشگری فرهنگی نوشتۀ فاطمه فرامرزپور و مهدی فرامرزپور در انتشارات نوروزی به چاپ رسیده است. این کتاب مفاهیم مربوط به برندسازی را در حوزۀ گردشگری فرهنگی با تکیه بر ویژگی‌های گردشگری فرهنگی در استان خراسان رضوی و شهر نیشابور توضیح می‌دهد.

درباره کتاب برندسازی گردشگری فرهنگی

در قرن جدید، انسان با چالش‌های زیادی در شکل‌گیری و توسعۀ محیط شهری خود مواجه شده است. برای رفع این چالش‌ها بسیاری از شهرها با توسعۀ تصویر بصری خود تلاش کرده‌اند این چالش‌ها را رفع کنند. به‌همین دلیل، تبدیل محیط شهری خود به تصویر بصری تجاری تبدیل شده است. برخی از مدیران شهری تلاش می‌کنند از طریق برندینگ مکان، اهداف مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را پی بگیرند. به‌دلیل تأثیرهایی که صنعت گردشگری بر اقتصاد، فرهنگ و جامعۀ مناطق پذیرندۀ گردشگران بر جای می‌گذارد، توجه فراوانی به این زمینه از فعالیت می‌شود.

مقصد گردشگری فرهنگی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ زیرا فرصت‌هایی برای ارائۀ تصویر و تاریخ منطقه که نماد هویت یک جامعه و افزایش پویایی اقتصادهای محلی را فراهم می‌کنند ذهن گردشگران را با ایجاد شناخت، تفکری خلاقانه درگیر می‌کند. مقصدی گردشگری مورد نظر در کتاب برندسازی گردشگری فرهنگی، شهر نیشابور است.

برندسازی، طبقه‌بندی انواع گردشگری، عوامل مؤثر در صنعت گردشگری، تأثیرات مثبت و منفی صنعت گردشگری، تاریخچۀ گردشگری در جهان و ایران، تاریخچۀ گردشگری در استان خراسان رضوی، وضعیت گردشگری در نیشابور، نفش وفاداری در صنعت گردشگری، انگیزه‌ها و جاذبه‌های گردشگری، مدل‌های برندسازی مکان، مراحل برندسازی شهری، مدیریت و برنامه‌ریزی صنعت گردشگری و نقش دولت‌ها در توسعۀ پایدار گردشگری از جمله موضوعاتی هستند که در کتاب برندسازی گردشگری فرهنگی به آن‌ها پرداخته شده است.

خواندن کتاب برندسازی گردشگری فرهنگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران گردشگری، میراث فرهنگی، جامعه‌شناسی و نیز مدیران شهری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب برندسازی گردشگری فرهنگی

«امروزه به دلیل تأثیرات چشمگیری که صنعت گردشگری بر اقتصاد، فرهنگ و جامعه مناطق پذیرنده گردشگران برجای می گذارد، توجه فراوانی به این زمینه از فعالیت می شود. صنعت گردشگری نه تنها گامی برای تقویت فرهنگ هاست بلکه گامی به سوی پیشرفت و تحول اقتصادی و اجتماعی می باشد. کشور ایران با توجه به بهره مند بودن از جاذبه های جهانگردی بسیار می تواند با برنامه ریزی در راستای این صنعت از اقتصد تک محصولی متکی به نفت فاصله بگیرد. گردشگری براساس چندین براورد و مطابق نظر سازمان جهانی گردشگری، که وابسته به سازمان ملل متحد است، بزرگ ترین صنعت و فعالیت اقتصادی جهان می باشد بزرگتر از صنایع دفاع، تولیدات صنعتی، نفت و کشاورزی این صنعت، گسترده‌ترین صنعت خدماتی است و یقیناً در سده آینده با سرعتی بیش از گذشته و امروز گسترش خواهد یافت. بدون تردید همه کشورهای جهان در رقابتی تنگاتنگ در پی بهره گیری از مزایای اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و غیره، به ویژه دریافت سهم بیشتری از درآمد و بالا بردن سطح اشتغال ناشی از بهینه سازی این صنعت خدماتی در کشورهای متبوع خود هستند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۸ صفحه

قیمت:
۵۸,۰۰۰
تومان