دانلود و خرید کتاب با مخ توی تاریخ (جلد اول) علی اکبر زین العابدین
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب با مخ توی تاریخ (جلد اول) اثر علی اکبر زین العابدین

کتاب با مخ توی تاریخ (جلد اول)

معرفی کتاب با مخ توی تاریخ (جلد اول)

کتاب «با مخ توی تاریخ (جلد اول)» نوشتۀ علی اکبر زین العابدین است و انتشارات پرتقال آن را منتشر کرده است. شاید امروز بچه‌ها باور نکنند در زمان قدیم، تلویزیون‌ها هم مانند لباس‌ها در یک کمد قرار می‌گرفت یا حمام‌ها بیرون از خانه بود و آدم‌ها باید حاضر می‌شدند، وسایلشان را در یک بقچه می‌گذاشتند و به حمام می‌رفتند. جلد اول کتاب با مخ توی تاریخ، از تاریخچۀ خانه‌ها می‌گوید.

درباره کتاب با مخ توی تاریخ (جلد اول)

هر چیزی در این دنیا تاریخچه‌ای دارد که دانستنش اطلاعات افراد و اعتماد به نفسشان را زیاد می‌کند، می‌توانند به سؤال‌های ذهنی‌‌شان پاسخ دهند و علت پدیده‌ها را بهتر درک کنند. حالا اگر این تاریخچه به زبان ساده، روان و طنز باشد و در قالب کمیک استریپ برای مطالعۀ کودکان ارائه شود جذابیت آن چندین برابر می‌شود. کتاب با مخ توی تاریخ دقیقاً چنین ویژگی‌هایی دارد به همین دلیل کودکان و حتی بزرگسالان را جذب خود می‌کند، هم سطح اطلاعاتشان را بالا می‌برد و هم آن‌ها را به خنده می‌اندازد.

تمرکز جلد اول کتاب با مخ توی تاریخ بر روی خانه است و خوانندگان قرار است با تاریخچۀ خانه و هر چیزی که به آن ربط دارد آشنا شوند. جملات کوتاه کتاب با مخ توی تاریخ به کودکانی تازه خواندن را یاد گرفته‌اند کمک می‌کند تا راحت‌تر کتاب را مطالعه کنند، ‌تصاویر کتاب بسیار گویا و جذاب است و باعث می‌شود که هنگام خواندن، کودکان جذب محتوای کتاب شده و با تماشای تصاویر سرگرم شوند.

فهرست مطالب کتاب با مخ توی تاریخ عبارت است از: «سرفۀ درخت‌ها»، «انفجار خانه با تبلت»، «نقشۀ گنج روی فرش»، «شمع وحشتناک»، «حمام اتوماتیک»، «یخچال، اختراع شکموها»، «هیولای تلویزیون‌ها»، «قایم‌باشک با تلفن» و «ساعت زنگ‌دار مزاحم». 

خواندن کتاب با مخ توی تاریخ (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان، علاقه‌مند به کتاب‌های طنز و دوستداران ادبیات کودک پیشنهاد می‌کنیم.

درباره علی اکبر زین العابدین

علی‌اکبر زین‌العابدین، نویسندۀ ایرانی در سال ۱۳۵۹ به دنیا آمد و در رشتۀ روان‌شناسی بالینی، مقطع کارشناسی‌ارشد تحصیل‌کرده است. او نوشتن را از سال ۱۳۷۷ با فعالیت در ماهنامۀ سروش جوان شروع کرد و بعد از آن با مجلات و ماهنامه‌های متعددی مانند انشا و نویسندگی، رشد کودک، رشد نوآموز، رشد دانش‌آموز، رشد معلم، روزنامه شهروند، ماهنامه مدیریت ارتباطات، همکاری کرد. او همچنین مدتی سردبیری ماهنامه‌های قلک و فرفره، مدیریت بخش کودک انتشارات سیمای شرق و مدیریت مجموعه کتاب‌های زرافۀ انتشارات سیمای شرق را بر عهده داشت. علی‌اکبر زین‌العابدین اکنون به‌عنوان مدرس در مدارس تهران فعالیت می‌کند. از میا آثار او می‌توان به «از کفش حلزونی تا حمام اتوماتیک»، «تاریخ عجیب‌وغریب ایران»، «یک پسر به‌علاوه کمی پدر»، «ضرب‌المثل‌های تاریخی»، «جام جهانی با بچه‌های ایرانی» و «جناب نارنجی وارد می‌شود» و کتاب ۲ جلدی «با مخ توی تاریخ» اشاره کرد.

بخشی از کتاب با مخ توی تاریخ (جلد اول)

«هرچیزی که دوروبر ماست از اولش این شکلی نبوده که! مثل خود تو. تا حالا عکس‌های کوچولویی‌هایت را دیده‌ای؟ آن موقع که اندازۀ کف دست بودی و از صبح تا شب ونگ‌ونگ گریه می‌کردی و تا یک قلپ شیر می‌خوردی گیگیل‌گیگیل می‌خندیدی! تو از اولش همین شکلی بود؟ همین قَدی بودی؟ بگذار ببینم از اولش همین‌قدر بلبل‌زبان بودی؟»


نظرات کاربران

کاربر 5804286
۱۴۰۳/۰۱/۰۹

عالییییییییییییی،پر از اطلاعات،سوالات بامزه، بامزه،طنز و…. من عاشق نوشته های دکتر علی اکبر زین العابدین هستم.

اربابی
۱۴۰۲/۱۱/۱۳

من نسخه چاپی اش را خواندم

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۲۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۵۲,۰۰۰
تومان