دانلود و خرید کتاب رژیم غذایی اتکینز، تناسب اندام برای یک عمر رابرت سی. اتکینز ترجمه فریبا جعفری نمینی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب رژیم غذایی اتکینز، تناسب اندام برای یک عمر اثر رابرت سی. اتکینز

کتاب رژیم غذایی اتکینز، تناسب اندام برای یک عمر

معرفی کتاب رژیم غذایی اتکینز، تناسب اندام برای یک عمر

کتاب رژیم غذایی اتکینز، تناسب اندام برای یک عمر نوشتۀ رابرت سی. اتکینز و ورونیکا اتکینز و ترجمۀ فریبا جعفری نمینی و داود ذاکر است و انتشارات طلایه آن را منتشر کرده است. با خواندن این کتاب با یک رژیم غذایی سریع از سلامت توام با تناسب اندام برخوردار شوید.

درباره کتاب رژیم غذایی اتکینز، تناسب اندام برای یک عمر

با استفاده از این کتاب دوستداران غذا می‌توانند غذاهای شاهانه و باشکوهی بپزند که با خوردن آنها وزن خود را از دست بدهند. در این رژیم غذایی می‌توانید از غذاهایی لذت ببرید که رژیم‌های غذایی دیگر شما را از خوردن آن‌ها برحذر می‌دارند. حتی بیش از این، در این کتاب روش پخت غذاهایی را خواهید آموخت که آنقدر مطبوع‌اند که می‌توانید در مهمانی‌های شام از آنها استفاده کنید و هیچکس نیز گمان نبرد که شما از یک رژیم غذایی لاغزی پیروی می‌کنید.

رژیم غذایی اتکینز پدیده‌ای نو یا یکی دیگر از روش‌های لاغری نیست. این روش بقدری با سایر راه‌های کاهش وزن متفاوت است که اغلب، این فکر را در افراد به وجود می‌آورد که نمی‌تواند حقیقت داشته باشد.

اضافه وزن، به ویژه در درجات شدید آن، نشان‌دهندۀ یک اختلال متابولیکی به نام افزایش انسولین است. شما می‌توانید آن را به وسیلۀ کاهش مقدار کربوهیدراتی که مصرف می‌کنید اصلاح نمایید. در این کتاب با توضیح کامل نحوۀ اصلاح این متابولیسم، بیش از پنجاه نوع دستور پخت غذای متنوع مناسب این رژیم آموزش داده شده است که می‌تواند کمک قابل توجهی به افراد دارای معذل اضافه وزن بیش از حد کند. با استفاده از دستورهای غذایی این کتاب انقلابی در نحوۀ غذا خوردن خود به وجود می‌آورید.

این کتاب برای افرادی تهیه شده است که مشغلۀ زیادی دارند و به همین دلیل تمام غذاهای آن در سی دقیقه یا کمتر آماده می‌شوند. 

خواندن کتاب رژیم غذایی اتکینز، تناسب اندام برای یک عمر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب می‌تواند برای همه مفید باشد زیرا که در این کتاب با نوعی تغذیه سالم آشنا می‌شویم که طرز تهیه انواع غذاهای آن نیز به صورت کامل در کتاب آورده شده است.

بخشی از کتاب رژیم غذایی اتکینز، تناسب اندام برای یک عمر

«موفقیت هر رژیم غذایی مستلزم داشتن یک برنامۀ غذایی برای تمام عمر است. عدم تعادل در متابولیسم منجر به افزایش وزن خواهد شد، پس باید رژیم غذاییتان بتواند آن را برای همیشه کنترل کند. سایر رژیمهای غذایی انتظار دارند شما بخاطر تناسب اندام، باقی عمرتان را با غذاهای بی‌مزۀ بدون چربی سرکنید. زندگی بدون کرۀ واقعی، خامۀ واقعی و گوشت واقعی را تصور کنید. به همین دلیل است که بسیاری از این رژیمهای غذایی شکست می‌خورند. شرایط آنها بقدری خسته کننده و سخت است که هیچکس نمی‌تواند آن را برای مدت زیادی تحمل کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۱۰۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان