دانلود و خرید کتاب از کوآلا تا نیکوزیا میثم نیک نام
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از کوآلا تا نیکوزیا اثر میثم نیک نام

کتاب از کوآلا تا نیکوزیا

نویسنده:میثم نیک نام
دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب از کوآلا تا نیکوزیا

کتاب از کوآلا تا نیکوزیا نوشتهٔ میثم نیک نام است. انتشارات آذرفر این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی خاطرات سفر به ده کشور ترکیه و روسیه و امارت متحدهٔ عربی و مالزی و عراق و گرجستان و جمهوری آذربایجان و هندوستان و ارمنستان است. 

درباره کتاب از کوآلا تا نیکوزیا

کتاب از کوآلا تا نیکوزیا روایت مختصری از تجربیات و مشاهدات و اتفاق‌ّای نویسنده در سفره به ده کشور از دو قارهٔ آسیا و اوراسیاست. از این ده کشور شش کشور در اوراسیا (البته به عبارتی در غرب آسیا هستند ولی در بسیار از مناسبت‌های اجتماعی و فرهنگی و ورزشی و سیاسی جز اورپا محسوب می‌شوند) و چهار کشور در آسیا قرار دارند. نویسنده کوشیده از دیدنی‌های مشهور کشورها کمتر سخن بگوید و به جزئیاتی بپردازد که در سفر کمتر بدان توجه می‌شود. در این کتاب به مواری همچون فرهنگ و سیاست و اقتصاد در بستر اتفاقات و روایات پرداخته شده است. 

خواندن کتاب از کوآلا تا نیکوزیا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران سفر و گردشگری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب از کوآلا تا نیکوزیا

«خواستیم از عرض خیابان بسیار کوچکی عبور کنیم که اتومبیل‌های کمی در حال تردد بودند. با دیدن ما اتوموبیل‌ها کمی بیشتر از سه متر عقب‌تر ایستاند و ما با امنیت کامل و بدون استرس عبور کردیم. بعد از عبور من تا نیمه‌ٔ کمر به صورت مردم آسیای شرقی خم شده و از راننده تشکر کردم که به نظر آمد یک امر معمول بوده و تقدم هزار درصد با عابر پیاده است».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۵ صفحه

حجم

۷٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۵ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان