دانلود و خرید کتاب تمرینات قدرتی برای انواع تیپ بدنی لی بویس ترجمه اکبر نوری حبشی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب تمرینات قدرتی برای انواع تیپ بدنی

کتاب تمرینات قدرتی برای انواع تیپ بدنی؛ علم بلند کردن وزنه و اهرم‌ها نوشتهٔ لی بویس و ملودی شوئنفلد‬‌‫ و ترجمهٔ اکبر نوری حبشی، حسین حسین پور ستوبادی، سعیده توتاخانه و مهدیه مهام است و انتشارات مبانی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب تمرینات قدرتی برای انواع تیپ بدنی

تمرینات قدرتی کاری است که همه باید انجام دهند، اما اگر در محدوده الگوهای حرکتی معمولی و برنامه‌ها و تکنیک‌های ثابت گیر کرده باشیم، این چیزی نیست که همه برای آن ساخته شده باشیم. این موضوع یک اندازه برای همه نیست. علاوه‌براین، در ورزش، یک ورزشکار چاره‌ای جز سازگاری با آنچه از او خواسته می‌شود ندارد. مثلاً پریدن به اندازه کافی برای پرتاب توپ بسکتبال بدون توجه به قد، یا زدن یک هوم ران به شکلی که برای هر دست با دسترسی بلند یا کوتاه مناسب باشد. ما در جهان ورزشی قدرت تغییر نمی‌دهیم، و جدا کردن نخبگان از افراد متوسط به بقای بهترین‌ها از نظر تیپ بدنی تبدیل می‌شود. به همین دلیل نیازی نیست که تمرینات اینگونه باشد که همه را یک کل نگاه کنید.

این موضوع درباره شناخت استانداردهای جدید برای قدرت و طراحی برنامه است که می‌تواند انواع مختلف تیپ بدنی را در حفظ ایمنی در حالی که آن‌ها را قوی می‌کند، کمک کند؛ حتی اگر این به معنای بازنویسی چند قانونی باشد که در کتاب‌های تمرینی خوانده‌اید.

خواندن کتاب تمرینات قدرتی برای انواع تیپ بدنی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به علاقه‌مندان به حوزهٔ تربیت بدنی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

حجم

۱۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

قیمت:
۱۷۰,۰۰۰
تومان