دانلود و خرید کتاب بانکداری الکترونیکی سیدحمید گوداسیایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بانکداری الکترونیکی اثر سیدحمید گوداسیایی

کتاب بانکداری الکترونیکی

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب بانکداری الکترونیکی

کتاب «بانکداری الکترونیکی» نوشتۀ سیدحمید گوداسیایی است و انتشارات خاتم توس آن را منتشر کرده است. این کتاب ابعاد و زیرساخت‌های بانکداری الکترونیکی را معرفی می‌کند و به بررسی کسب‌وکار و تجارت الکترونیکی می‌پردازد.

درباره کتاب بانکداری الکترونیکی

امروزه فناوری با سرعت زیادی در حال پیشرفت است و دانش و آگاهی جوامع افزایش پیدا کرده است بنابراین مؤسسات و سازمان‌ها می‌توانند فعالیت‌های تجاری و مبادلات خود را با سرعت و انعطاف بیشتری انجام دهند. تجارت الکترونیکی در سال‌های اخیر تحول عظیمی در شیوۀ تجارت و کسب‌وکار به وجود آورده است. ازآنجاکه کشورهای پیشرفته مدت زیادی است که تجارت الکترونیکی را شروع کرده‌اند با مسائل و مشکلات آن آشنا هستند و برای آن‌ها راه‌حل‌هایی در نظر گرفته‌اند. آن‌ها در حال حاضر در آستانۀ تحول اساسی و کامل در شیوۀ کسب‌وکار و زندگی هستند اما کشورهای درحال‌توسعه در مرحلۀ بسترسازی هستند. در کشور ایران هم تلاش‌هایی صورت می‌گیرد اما چون این تلاش‌ها انسجام و یکپارچگی ندارد و از طرف دیگر از سرعت لازم برخوردار نیست ثمربخش نبوده است.

هدف کتاب بانکداری الکترونیکی این است که به ایجاد بستر مناسب برای گسترش تجارت الکترونیکی و کسب‌وکار الکترونیکی در ایران کمک کند. حمید گوداسیایی در این کتاب تلاش کرده است تا ابعاد و زیرساخت‌های بانکداری الکترونیکی را معرفی کرده و نقش و جایگاه انتقال الکترونیکی وجوه را تبیین کند.

کتاب بانکداری الکترونیکی ۴ فصل دارد؛ «فصل اول: تجارت الکترونیکی»، «فصل دوم: انتقال الکترونیکی وجوه و بانکداری الکترونیکی»، «فصل سوم: بانکداری الکترونیکی و انتقال الکترونیکی وجوه و مشکلات و موانع گسترش آن در ایران» و «فصل چهارم: راه‌های گسترش انتقال الکترونیکی وجوه و بانکداری الکترونیکی در ایران».

خواندن کتاب بانکداری الکترونیکی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به علوم کامپیوتری و فعالان حوزۀ تجارت الکترونیکی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بانکداری الکترونیکی

«باتوجه‌به مزیت‌های زیادی که تجارت الکترونیکی در بردارد پیش‌بینی می‌گردد در آیندۀ نزدیک، با سرعت زیادتری مورداستفاده قرار گیرد و انقلاب دیگری را در عرصۀ تجارت به وجود آورد. این انقلاب جدید نحوۀ خریدوفروش کالا و خدمات توسط مؤسسات تجاری و اشخاص را متحول می‌سازد. قبل از پرداختن به مقولۀ تجارت الکترونیکی لازم است تعریف روشنی از آن ارائه گردد. هرچند باتوجه‌به عمر کوتاه تجارت الکترونیکی هنوز تعریف دقیق، روشن، جامع‌ومانع از این اصطلاح ارائه نگردیده است،‌ولی این بدان معنی نیست که در این زمینه کاری نشده و یا تعریفی ارائه نشده است. بلکه تعاریف بسیار زیادی ارائه شده است اما در بین اندیشمندان این رشته اتفاق‌نظر وجود ندارد.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۰٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۵ صفحه

حجم

۴۰٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۵ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان