دانلود و خرید کتاب اولولک سیدجواد شبانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اولولک اثر سیدجواد شبانی

کتاب اولولک

انتشارات:انتشارات هونر
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اولولک

کتاب «اولولک» نوشتۀ سیدجواد شبانی است و انتشارات هونر آن را منتشر کرده است. اولولک داستان بامزه و جالبی دربارۀ یک مترسک تنها وسط یک مزرعه است.

درباره کتاب اولولک

کتاب اولولک دربارۀ مترسکی است که سال‌ها تنها وسط یک مزرعه زندگی می‌کند. کشاورز او را برای محافظت از محصولاتش به آنجا آورد بود. حالا بعد از سال‌ها تنهایی و دوستی با درخت، خورشید و کلبه، پرندۀ زرنگ روی او می‌نشیند و متوجه می‌شود که مترسک مثل کشاورز نیست و کاری با آن‌ها ندارد برای همین دوستانش را هم به آنجا می‌آورد. اما یک روز کلاغی به سراغ مترسک می‌آید و به او می‌گوید که کارش بسیار راحت و بی‌ارزش است.

داستان اولولک نوشتۀ سیدجواد شبانی یک داستان بامزه است که به کودکان یاد می‌دهد که مترسک چیست و به چه دردی می‌خورد و از طرف دیگر به آن‌ها آموزش می‌دهد که هیچ کاری بی‌ارزش و آسان نیست و هرکسی در این دنیا وظیفه‌ای دارد که باید به‌درستی آن را انجام دهد. آن‌ها همچنین یاد می‌گیرند که قضاوت‌کردن کار اشتباهی است و همه باید با هم مهربان باشند. تصاویر کتاب ساده اما بسیار متفاوت،‌بامزه و جالب هستند و با رنگ‌ها زیبایی که در آن به‌کاررفته است نه‌تنها کودکان بلکه بزرگسالان را هم جذب می‌کند تا هنگام خواندن کتاب به آن‌ها دقت کنند. 

خواندن کتاب اولولک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به ادبیات کودک و همچنین کودکان بالای ۵ سال و دبستانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اولولک

«او به پرنده‌ها گفت که هیچ‌وقت نمی‌خواسته که پرنده‌ها از او بترسند ولی چاره‌ای هم نداشته است. او گفت اگر پرنده‌ها به سراغ مزرعه بیایند و کشاورز متوجه شود او را بر می‌دارد و ممکن است به‌جای هیزم در آتش بیندازد. پرنده‌ها که فهمیدند مترسک چه دل مهربانی دارد دیگر به سراغ مزرعه نیامدند و غذای خود را از جاهای دیگری تهیه کردند. یک روز کلاغ پیش مترسک آمد و گفت: هرکس در دنیا کاری دارد ولی تو از صبح تا شب بدون اینکه کاری انجام بدهی تنها اینجا می‌ایستی. کار تو خیلی راحت است اصلاً کاری ندارد. من می‌خواهم جای تو بایستم. مترسک گفت کار من آن‌چنان که تو فکر می‌کنی هم ساده نیست. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۸٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

حجم

۲۸٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

قیمت:
۶,۵۰۰
تومان