دانلود و خرید کتاب خودتو نجات بده گری جان بیشاپ ترجمه محیا اسماعیلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب خودتو نجات بده

کتاب خودتو نجات بده نوشتهٔ گری جان بیشاپ و ترجمهٔ محیا اسماعیلی و خلیل رضوی است و انتشارات کهکشان دانش آن را منتشر کرده است. با خواندن این کتاب از ذهنت خارج شو و زندگی کن.

درباره کتاب خودتو نجات بده

در کتاب خودتو نجات بده، منتخبی از اظهارات شخصی گری جان بیشاپ را خواهید دید که به شما قدرت، سرزندگی و نشاط بخشیده و شما را برای اقدام در زندگی روزمره‌تان جسور می‌کند.

هم‌چنین نقل‌قول‌هایی از شخصیت‌های مشهور تاریخی، فیلسوفان و بخش‌هایی از یافته‌های علمی را خواهید دید که همگی برای ارزش افزودن به رویکرد بیشاپ و نه برای اثبات آن وجود دارند. درحالی‌که همه اینها خوب هستند، تنها راه واقعی برای خواندن و تعامل با این کتاب این است که آن را برای خودتان کشف کنید و آنچه را که کتاب می‌گوید امتحان کنید. برای فکرکردن، سنجیدن و آزمایش برای خودتان وقت بگذارید. هیچ دانشی بزرگ‌تر از دانشی نیست که شما در تجربه‌تان برای خود تأیید کرده‌اید.

این کتاب به شما در درک پیچیدگی و قدرت گفت‌وگوی درونی و چگونگی استفاده از آن به‌عنوان نیرویی برای خیر در زندگی‌تان کمک می‌کند. 

خواندن کتاب خودتو نجات بده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره گری جان بیشاپ

گری در گلاسکو، اسکاتلند به دنیا آمد و بزرگ شد، و در سال ۱۹۹۷ به ایالات متحده نقل مکان کرد. این مسیر او را به دنیای توسعه فردی باز کرد، به‌ویژه به سمت هستی‌شناسی و پدیدارشناسی که در آن چندین سال به‌دقت آموزش دیده بود تا اینکه مدیر برنامه‌های ارشد در یکی از شرکت‌های توسعه فردی پیش‌رو در جهان شد. پس از سال‌ها آسان‌سازی برنامه‌ها برای هزاران نفر در سراسر جهان و مطالعه و تأثیر قرار گرفتن از فلسفه‌های مارتین هایدگر، هانس گئورگ گادامر و ادموند هوسرل، گری در حال تولید برند تجاری خود به نام «فلسفه شهری» است. تعهد مادام‌العمر او به تغییر توانایی افراد برای اعمال تغییرات واقعی در زندگی‌شان، هر روز او را به حرکت در می‌آورد. او رویکردی بدون تجملات و بدون چیزهای مسخره دارد که باعث شده طرفدارانش در حال افزایش باشند و از راهکارهایش به سادگی و در دنیای واقعی استفاده کنند. او با همسر و سه پسرش در فلوریدا زندگی می‌کند.

بخشی از کتاب خودتو نجات بده

«همان‌طور که اپیکتیتوس اشاره می‌کند، معیار واقعی اینکه شما چه کسی هستید را در شرایط‌تان پیدا نمی‌کنید، بلکه در روشی که با آن به شرایط پاسخ می‌دهید پیدا می‌کنید. برای شروع این فرایند جدید، ابتدا باید فرایند قبلی را متوقف کنید.

- از سرزنش‌کردن شانس دست بردارید.

- از سرزنش‌کردن دیگران دست بردارید.

- از اشاره‌کردن به تأثیرات یا شرایط بیرونی دست بردارید.

- از سرزنش‌کردن کودکی‌تان یا همسایه‌تان دست بردارید.

این رویکرد برای همه چیزهایی که در این صفحات درباره آن صحبت می‌کنم، اساسی است. شما نمی‌توانید، تکرار می‌کنم، شما نمی‌توانید در هیچ‌یک از بازی‌های سرزنش‌کردن در زندگی‌تان بمانید. حتی سرزنش‌کردن خودتان هم بی‌فایده است. مطمئناً با موقعیت‌هایی مواجه خواهید شد که ظاهراً نمی‌توانید آنها را کنترل کنید. حتی ممکن است با شرایط غم‌انگیزی مانند ناتوانی، بیماری یا مرگ یکی از عزیزان‌تان مواجه شوید.

اما همیشه کاری هست که می‌توانید انجام دهید تا بر آن شرایط تأثیر بگذارد، حتی اگر سال‌ها آن شرایط را داشته‌اید و هنوز نمی‌توانید راهی ببینید. اما ابتدا باید بخواهید. برای پذیرش کامل رویکرد، ابتدا باید بپذیرید که درحالی‌که اتفاقاتی در زندگی‌تان افتاده است که شما هیچ حرفی برای گفتن در موردشان ندارید، شما ۱۰۰درصد مسئول کارهایی هستید که پس از آن اتفاقات با زندگی‌تان می‌کنید. همیشه، هربار، بدون بهانه.»

نظرات کاربران

Matsuko
۱۴۰۳/۰۱/۱۶

وقتی که نمونه رو باز کردم دیدم دقیقا چیزهایی رو نوشته که توی کتاب "خودت رو به فنا نده" بود.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

حجم

۹۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۴ صفحه

قیمت:
۵۹,۰۰۰
تومان