دانلود و خرید کتاب کمک پریان برای مقابله با درد آن کالودیش فون ترجمه مهدی سجودی مقدم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کمک پریان برای مقابله با درد اثر آن کالودیش فون

کتاب کمک پریان برای مقابله با درد

معرفی کتاب کمک پریان برای مقابله با درد

کتاب «کمک پریان برای مقابله با درد» نوشتۀ آن کالودیش فون و ترجمۀ مهدی سجودی مقدم است و انتشارات مهراندیش آن را منتشر کرده است. کتاب کمک پریان برای مقابله با درد مواجهه و تحمل درد را برای مخاطبانش آسان‌ می کند. 

درباره کتاب کمک پریان برای مقابله با درد

حقیقت زندگی این است که همیشه آرام و هموار نیست. گاهی درد به سراغ انسان می‌آید. درد تغییر به وجود می‌آورد و حاصل آن چالش‌هایی است که می‌شود با آن‌ها مواجه شد. همۀ انسان‌ها مخلوق خداوند مهربان و دارای ذهن، بدن، روح و احساسات هستند. اگر یکی از این بخش‌ها از تعادلش خارج شود، درد ظاهر می‌شود و انسان را به واکنش لازم وامی‌دارد.

کتاب کمک پریان برای مقابله با درد راه‌حل‌هایی مؤثری که خیلی زود نتیجه بدهد را پیش روی خوانندگانش نمی‌گذارد. این کتاب قصد دارد تا به مخاطبانش یادآوری کند که از درد تا درمان یک فرایند است و قرار نیست این مسیر به‌تنهایی طی شود و کارهای بسیاری برای انجام‌دادن وجود دارد که این سفر را آسان می‌کنند. ازآنجایی‌که آن کالودیش فون با چالش‌های جسمی، ذهنی و عاطفی سروکار داشته و دردهای مزمنی را تحمل کرده معتقد است می‌تواند با کتاب کمک پریان برای مقابله با درد آگاهی و امید را به مخاطبانش هدیه کند.

معمولاً کسانی که با درد درگیر هستند نمی‌توانند روی مسائل و متن‌های پیچیده تمرکز کنند، این کتاب دوزبانۀ فارسی و انگلیسی همراه با تصاویر جالب و زیبا و همین‌طور حرف‌های ساده و قشنگ در قالب جملات کوتاه مخاطبانش را جذب می‌کند. 

خواندن کتاب کمک پریان برای مقابله با درد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌شناسی،‌ موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب کمک پریان برای مقابله با درد

با جست‌و‌جو و جمع آوری اطلاعات مراقب شخصی خودت باش. بخوان، سؤال بپرس، در اینترنت تحقیق کن، با متخصصان و یا آن‌ها که در موقعیت مشابه تو بوده‌اند، تماس داشته باش. از این وضعیت باخبری و دانایی در موقعیت بهتری می‌توانی انتخاب‌هایت را ارزیابی کنی و هدف های واقع‌بینانه ای را مشخص کنی. هرچند ممکن است مجبور باشی بعضی محدودیت‌های کوتاه‌مدت را در حال حاضر بپذیری، اما زیر بار حدوحصرهای بلندمدت و دائمی نرو. زمان و دید باز راه‌هایی تازه برای هماهنگی و سازگاری به تو می‌آموزد.

تشویش، ترس و افسردگی درواقع می‌توانند بر شدت درد اضافه کنند. جرئت به اشتراک گذاشتن داشته باش. شنیدن احساسات خودت که دارد با صدای بلند برای یک دوست مورداعتماد، یکی از اعضای خانواده، یک مشاور حرفه‌ای یا معنوی بیان می‌شود، می‌تواند به کنار رفتن تیرگی و ابهام کمک کند و مواجهۀ آسان‌تری با تشویش و ترس و نگرانی داشته باشی.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

حجم

۱۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۶ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان