دانلود و خرید کتاب زندگی خوب رابرت والدینگر ترجمه مهدیه زارع
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زندگی خوب اثر رابرت والدینگر

کتاب زندگی خوب

معرفی کتاب زندگی خوب

کتاب «زندگی خوب» نوشتۀ رابرت والدینگر و مارک اسکالز و ترجمۀ مهدیه زارع است و نشر راه طلایی آن را منتشر کرده است. کتاب زندگی خوب درواقع درس‌هایی از طولانی‌ترین پژوهش علمی جهانی درباره خوشبختی است.

درباره کتاب زندگی خوب

امروزه موفقیت در زندگی با دستمزد خوب و دستاورد شناخته می‌شود اما همه از این حقیقت هم آگاه هستند که پول یا دستاورد به‌تنهایی زندگی رضایت‌بخش و شاد نمی‌سازد. حتی اگر خیلی از افراد بتوانند به اهداف آرزوهایشان دست پیدا کنند بعد از گذشت زمان متوجه می‌شوند که احساسات درونی آن‌ها تغییر نکرده و مثل گذشته است. پس راز دستیابی به یک زندگی خوب و معنادار چیست؟ کتاب زندگی خوب با گنجاندن مثال‌ها و موقعیت‌های مختلف زندگی افراد راهنمای خوبی برای رسیدن به پاسخ مناسب برای این پرسش اساسی و مهم است.

 کتاب زندگی خوب بر اساس یافته‌های یکی از طولانی‌ترین پژوهش‌های علمی جهانی دربارۀ خوشبختی نوشته شده است. پژوهش هاروارد بر رشد بزرگسالی، زندگی افراد دو نسل از یک خانواده را در مدت ۸۰ سال زیر نظر گرفته و بررسی کرده است. رابرت والدینگر و مارک اسکالز در کتاب زندگی خوب تلاش کرده‌اند تا به افراد کمک کنند یک زندگی معنادار و رضایت بخش‌تر بسازند. آن‌ها هنگام نوشتن کتاب زندگی خوب اطلاعات شرکت‌کنندگان واقعی را محرمانه نگه داشته‌اند و اسامی آن ها را تغییر داده‌اند اما تمام نقل‌قول ها براساس مصاحبه‌های واقعی، نوارهای شنیداری و مشاهدات است.

فهرست مطالب کتاب زندگی خوب عبارت است از: «یادداشت نویسنده»، «چه چیزی یک زندگی خوب می‌سازد؟»، «چرا روابط مهم هستند»، «روابط در جادۀ پرپیچ‌وخم زندگی»، «سازگاری اجتماعی، «توجه به روابط»، «پذیرفتن عواقب کارها»، «فردی که کنارتان است»، «خانواده مهم است»، «زندگی خوب در محل کار»، «تمام دوستان دارای منفعت هستند» و «نتیجه‌گیری».

 خواندن کتاب زندگی خوب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و خودیاری و همچنین کسانی که در جستجوی یک زندگی شاد هستند پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب زندگی خوب

«یک زندگی خوب، شادی‌بخش چالش‌برانگیز، پر از عشق و درد است. درواقع زندگی خوب اتفاق نمی‌افتد؛ بلکه در طول زمان آشکار می‌شود. رسیدن به زندگی ایدئال یک فرایند است. زندگی خوب شامل پریشانی خاطر، آسودگی،‌ خوشی، مسئولیت‌های سنگین، کشمکش‌ها، دستاوردها، تسلیم‌شدن‌ها، پیشرفت‌های ناگهانی و شکست‌های سنگین است و البته یادمان باشد که یک زندگی خوب در دنیای واقعی با مرگ به پایان می‌رسد. بیایید واقع‌بین باشیم. زندگی هیچ‌وقت آسان نیست حتی زمانی که فکر می‌کنیم یک زندگی ایدئال و خوب داریم. درواقع هیچ راهی برای ساختن یک زندگی بی‌نقص وجود ندارد که اگر هم وجود داشت دیگر یک زندگی خوب نبود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۳۳ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۴۳۳ صفحه

قیمت:
۱۱۰,۷۰۰
تومان