دانلود و خرید کتاب درمان روان شناختی اختلال نافرمانی مقابله ای مهناز آریان منش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درمان روان شناختی اختلال نافرمانی مقابله ای اثر مهناز آریان منش

کتاب درمان روان شناختی اختلال نافرمانی مقابله ای

معرفی کتاب درمان روان شناختی اختلال نافرمانی مقابله ای

کتاب درمان روان‌شناختی اختلال نافرمانی مقابله‌ای، اثری از مهناز آریان منش و پیمان نصیفی بنی طرفی و ویراستهٔ مؤسسه آریان پژوهش زرین جنوب است که به بررسی و ارائهٔ روش‌های درمانی برای مقابله با اختلال نافرمانی مقابله‌ای (ODD) می‌پردازد. این کتاب در انتشارات هفت پندار به چاپ رسیده است.

درباره کتاب درمان روان شناختی اختلال نافرمانی مقابله ای

کتاب درمان روان‌شناختی اختلال نافرمانی مقابله‌ای برای روان‌شناسان، روان‌پزشکان، مشاوران و دیگر متخصصان بهداشت روان که با کودکان و نوجوانان کار می‌کنند، طراحی شده است. این اثر راهنمایی عملی است که به معرفی و تحلیل رویکردها و تکنیک‌های درمانی مؤثر بر اختلال نافرمانی مقابله‌ای می‌پردازد. کتاب با‌توجه‌به آخرین یافته‌های علمی و تحقیقاتی، راهکارهای عملی برای شناسایی، ارزیابی و درمان ODD ارائه می‌دهد. علاوه‌ بر این، این اثر به بررسی عوامل مؤثر در بروز این اختلال و نحوهٔ مدیریت رفتارهای چالش‌برانگیز در محیط‌های خانگی و آموزشی می‌پردازد. کتاب همچنین تأکید ویژه‌ای بر اهمیت همکاری بین والدین، معلمان و متخصصان بهداشت روان در فرایند درمان دارد و استراتژی‌هایی برای بهبود ارتباط و تعامل مؤثر با کودکان و نوجوانان مبتلا به ODD ارائه می‌دهد. 

کتاب درمان روان شناختی اختلال نافرمانی مقابله ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به روان‌شناسان کودک و نوجوان، روان‌پزشکان، مشاوران تربیتی، معلمان، والدین و هر کسی که به‌نحوی با کودکان و نوجوانان سروکار دارد، پیشنهاد می‌شود.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۰۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۳ صفحه

حجم

۶۰۷٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۳ صفحه

قیمت:
۸۴,۰۰۰
۴۲,۰۰۰
۵۰%
تومان