دانلود و خرید کتاب کشف دوباره سیب وایز بروت ترجمه ملیندا اسکندری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کشف دوباره سیب اثر وایز بروت

کتاب کشف دوباره سیب

معرفی کتاب کشف دوباره سیب

کتاب «کشف دوباره سیب» نوشتۀ وایز بروت، اولریکه شوبر، هلگا بوختر و ترجمۀ ملیندا اسکندری است و گروه انتشاراتی ققنوس آن را منتشر کرده است. این کتاب سیب را به عنوان یک داروی خانگی امتحان شده، معرفی و بررسی می کند.

درباره کتاب کشف دوباره سیب

تمدن انسان با سیب پیوند خورده است به‌طوری که از ۸۵۰۰ سال پیش سیب پرورش می‌داد. سنگواره‌های هستۀ سیب که در آناتولی یافت شده این موضوع را اثبات می‌کند. این میوه همچنین در روایات مسیحی، شعرهای آنتیک، اسطوره‌ها، افسانه‌های خدایان نقش مهمی داشته است. موادی که در سیب وجود دارد آن‌قدر متنوع و باارزش است که مصرف روزانۀ آن تمام مواد ضروری بدن را تأمین کرده و از بسیاری از بیماری‌ها مثل سکتۀ قلبی، سکتۀ مغزی و سرطان‌ها پیشگیری می‌کند.

 کتاب کشف دوبارۀ سیب نخست به بررسی انواع سیب و تنوع گونه‌های آن می‌پردازد. در بخش بعدی تأثیر سیب هنگام بروز بیماری‌ها را موردمطالعه قرار می‌دهد و عناصر موجود در سیب، تأثیر آن‌ها و روش استفاده از آن‌ها توضیح داده می‌شود. رابطۀ بیولوژیکی بدن انسان و سیب هم در این کتاب تحلیل شده و نسخه‌های عملی زیادی برای حفظ تندرستی و زیبایی را ارائه می‌کند. کتاب کشف دوبارۀ سیب همچنین مهم‌ترین واریته‌های سیب را معرفی کرده و در مورد اثر و مناسب‌ترین واریته، توصیه‌های مهم و دقیقی می‌کند. بخشی از کتاب کشف دوبارۀ سیب به پیشنهادهایی برای حفظ کیفیت سیب از مرحلۀ چیدن تا انبارکردن و خرید سیب اختصاص دارد. دستورالعمل چندین مدل غذا و شیرینی که در تهیۀ آن از سیب استفاده شده نشان می‌دهد که چقدر این میوه لذیذ و خوشمزه است.

خواندن کتاب کشف دوباره سیب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران میوه و علاقه‌مندان به بررسی و کسب اطلاعات دربارۀ مواد غذایی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب  کشف دوباره سیب

«شکل ظاهری: این نوع سیب متوسط با وزنی میانگین ۱۱۰ گرم، شکلی پهن و کروی دارد و دارای پنج‌خط و رگۀ مساوی به‌دور کاسبرگ است. خال‌های متعدد صورتی به پوست زرد و قرمز آن بافتی زبر می‌بخشند. نوع قرمز آن پوست قرمز پررنگی دارد.

گوشت میوه: این نوع سیب دارای بافتی محکم، به رنگ زرد و آبدار است، طعم آن ترش و حاوی مقدار زیادی ویتامین c است.

نوع و موارد مصرف: این نوع سیب زمستانی را معمولاً به دلیل رایحۀ اصیل آن به صورت خام مصرف می‌کنند. البته برای پختن و مصرف در شیرینی‌پزی نیز مناسب است و می‌توان از آن سس سیب و مارمالاد اعلایی تهیه کرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۹٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۷ صفحه

حجم

۳۹٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۸۲

تعداد صفحه‌ها

۱۳۷ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان