دانلود و خرید کتاب اﻧﺘﺨﺎب الهه روحی دل
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اﻧﺘﺨﺎب اثر الهه روحی دل

کتاب اﻧﺘﺨﺎب

نویسنده:الهه روحی دل
انتشارات:انتشارات شلاک
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب اﻧﺘﺨﺎب

کتاب اﻧﺘﺨﺎب نوشتهٔ الهه روحی دل است. انتشارات شلاک این رمان معاصر ایرانی را در سال ۱۴۰۱ منتشر کرده است.

درباره کتاب اﻧﺘﺨﺎب

کتاب اﻧﺘﺨﺎب حاوی یک رمان معاصر و ایرانی است که پنج فصل دارد؛ «دیدار»، «نخستین طرح»، «مصاحبه»، «یک پیام» و «کتاب انتخاب». این رمان در حالی آغاز می‌شود که راویِ اول‌شخص آن در ساعت پنج صبح و به شوق دیدار یک شخص با صدای زنگ ساعت بیدار می‌شود. او همراه مادر و پدرش زندگی می‌کند. ساعت که هفت شد، راوی آمادهٔ خروج از خانه شد. او کیست؟ به دیدار چه کسی می‌رود؟ داستان چیست؟ این رمان به قلم الهه روحی دل را بخوانید تا بدانید.

خواندن کتاب اﻧﺘﺨﺎب را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب رمان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اﻧﺘﺨﺎب

«در جلسهٔ اهدای كتاب سال شیرین اجازه داشت خانواده را همراه خود ببرد به همین دلیل اردلان، پدر و مادر شوهرش را با خود برد. بچه‌ها پیش پرستار، من و رضاقلی بودند. جلسهٔ فوق‌العاده‌ای بود. شیرین در جایگاه خود قرار گرفت و همراهان در بخش دیگر. دوربین صداوسیما تک تک حضار را زیر نظر داشت. جلسه آغاز شد. رئیس‌جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند. هر كدام چند دقیقه سخنرانی كردند و نوبت به جوایز رسید. احتمالاً شیرین جوان‌ترین برنده بود. او با متانت و آرامش به جایگاه رفت و از دست رئیس‌جمهور جایزه‌اش را دریافت كرد و به جایگاه برگشت. در مراسم شام شیرین كنار خانواده بود و مشغول شام خوردن كه فردی به سمت او آمد و با احترام از او خواست كه چند دقیقه به دیدار رئیس‌جمهور برود. شیرین كمی جا خورد ولی اردلان و خانواده به او گفتند كه برود.»

نظرات کاربران

کاربر ۸۵۲۹۸۱
۱۴۰۲/۰۹/۱۸

منتظر نسخه الکترونیکی کتاب بودم. داستان جذابی دارد که روایت دردها ومشکلات اجتماعی و زندگی پر تلاطم یک زن دانشمند است. لابلای کتاب مطالب آموزنده بسیاری دارد.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۶ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۶ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان