دانلود و خرید کتاب ارتباط منابع انسانی موثر (خلاصه کتاب) دبرا کوری ترجمه گروه مترجمان شنیدار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ارتباط منابع انسانی موثر (خلاصه کتاب) اثر دبرا کوری

کتاب ارتباط منابع انسانی موثر (خلاصه کتاب)

معرفی کتاب ارتباط منابع انسانی موثر (خلاصه کتاب)

خلاصه‌کتاب ارتباط منابع انسانی موثر (خلاصه کتاب) نوشتهٔ دبرا کوری و ترجمه‌شده توسط گروه مترجمان شنیدار است و شنیدار نگار نوین آن را منتشر کرده است. تکنیک‌های مدیریت موثر حوزه منابع انسانی در این کتاب آمده است.

درباره خلاصه‌کتاب ارتباط منابع انسانی موثر

تکنیک‌های مدیریت مؤثر در ارتباطات منابع انسانی سازمان‌ها چیست؟

اکثر شرکت‌ها در ارتباط با مشتریان خود بسیار آگاهانه عمل می‌کنند، ولی در ارتباط با کارکنان خود، اهمیت یا برنامه‌ریزی کافی را اعمال نمی‌کنند. این کار، اشتباه بزرگی است؛ زیرا همان‌طور که ارتباط با مشتریان، آن‌ها را با کمپانی درگیر کرده و وفادار نگه می‌دارد؛ ارتباط با کارکنان شرکت نیز همین اثر را خواهد داشت.

به طور کلی به مجموعه‌ای از افراد که در یک شرکت یا سازمان مشغول به کار در راستای یک هدف مشترک هستند، منابع انسانی یا Human Resource گفته می‌شود. در مباحث مدیریتی ممکن است این واژه را به اختصار HR نامگذاری کنند.

منابع انسانیِ سنتی، بر قراردادها، طرح‌های بازنشستگی، آموزش و جذب نیرو تمرکز دارد. اما به نحوه بیان این امور و برقراری ارتباط، به‌گونه‌ای که کارکنان را برای تعامل و حداکثر استفاده از رابطه خود با شرکت تشویق کند توجه چندانی ندارد. خلاصه‌کتاب ارتباط منابع انسانی موثر نگاهی به نحوه عملکرد یک کمپین ارتباطات مؤثر در منابع انسانی می‌اندازد و چگونگی ایجاد چنین کمپینی را بررسی می‌کند.

خواندن خلاصه‌کتاب ارتباط منابع انسانی موثر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مطالعهٔ خلاصه‌کتاب‌هایی دربارهٔ موفقیت و توسعهٔ انسانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب ارتباط منابع انسانی موثر

«ما انسان‌ها موجوداتی اجتماعی هستیم و ارتباطات، نقش قابل‌توجهی در زندگی و کار ما ایفا می‌کند.

دقیقاً به همین دلیل است که «ارتباطات منابع انسانی» بخش مهمی از موفقیت یک کسب‌وکار را تشکیل می‌دهد؛ چون بر نحوه تعامل کارکنان با یکدیگر تأثیر مستقیم دارد.

پس اگر یکی از ارزش‌هایی که شرکت به آن پایبند است، این باشد که «ما در محل کار خود اوقات مفرح و هیجان‌انگیزی را سپری می‌کنیم»، باید با اقداماتی که این ارزش را به‌صورت عملی نشان می‌دهند از آن پشتیبانی شود.

می‌توان برندسازی مفرح ایجاد کرد و از شعارهای هیجان‌انگیز و جالب استفاده کرد. همینطور می‌توان خلاقیت نشان داد و روش‌های متفاوتی را کشف کرد که می‌تواند برای یک «کمپین ارتباطی دوست‌دار تفریح» استفاده شود. این امر به کارکنان نشان خواهد داد که پیام شرکت و ارزش‌های آن چیزی فراتر از کلمات روی کاغذ هستند.

ارتباطات جهت انتقال مسائل جدی و پیچیده استخدامی امری ضروری است. مانند طرح‌های مزیتی که شرکت برای کارکنان در نظر می‌گیرد یا ساختاربندی جدید و سیاست‌های نوینی که برای منابع انسانی اعمال می‌شود.

ازآنجایی‌که این مسائل اغلب بسیار تخصصی و گیج‌کننده هستند، کارکنان معمولاً به‌جز نگاهی سطحی به اوراق و کنار گذاشتن آن‌ها کار دیگری انجام نمی‌دهند.

ولی اوضاع نباید این‌گونه باشد. چرا این اطلاعات را به شیوه‌ای جذاب و قابل فهم ارائه نکنیم؟ چرا این اطلاعات را به شکل یک مجله که جزئیات را به صورت شفاف و قابل‌دسترس نشان می‌دهد در اختیار کارکنان قرار ندهیم؟

ارتباطات موثر هم‌چنین باید کارکنان را جذب کند و باعث شکل‌گیری اعتماد شود. قطعا کارکنانی که به کارفرمای خود اعتماد داشته باشند، جهت رسیدن به بهترین نتایج تلاش بیشتری خواهند کرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

حجم

۱۷٫۰ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۱۶ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان