دانلود و خرید کتاب روش های پرورش مروارید ماریا هاوس ترجمه علاء محسنی بهبهانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب روش های پرورش مروارید اثر ماریا هاوس

کتاب روش های پرورش مروارید

معرفی کتاب روش های پرورش مروارید

کتاب روش های پرورش مروارید نوشتهٔ ماریا هاوس و ترجمهٔ علاء محسنی بهبهانی و علیرضا صیادی است و انتشارات راه ابریشم آن را منتشر کرده است. این کتاب برای افراد مبتدی است.

درباره کتاب روش های پرورش مروارید

کتاب روش های پرورش مروارید شامل توضیحات، راهنمایی‌ها و اطلاعات نظری و عملی در مطالعات پرورش صدف‌های مرواریدساز محار کبیر یا لب سیاه بوده و ماخذی مهم برای آموزش پایه برای افراد علاقه‌مند است. البته، چون هدف کتاب برآورده ساختن نیاز عموم علاقه‌مندان به پرورش مروارید با هر درجه تحصیلی و شغلی بوده است، از ذکر اصطلاحات پیچیده و فنی تا حد امکان در کل کتاب پرهیز و در برخی موارد به توضیح و تشریح آن اصطلاحات در فهرست لغات پرداخته شده است.

در حقیقت این کتاب، پایه‌ای برای آگاهی و راهنمایی یافتن نسبت به تصمیمات اساسی متعددی است که هر پرورش‌دهنده مروارید باید آن را اتخاذ کند. هر بخش با تشریح مفاهیم اصلی شروع می‌شود و سرآغاز بالقوه مشکلات موجود بر سر راه پرورش مروارید را که مرتبط با آن دانسته‌ها است، مشخص می‌سازد و راه حل‌هایی را برای برطرف‌کردن این مشکلات ارائه می‌دهد.

متصور است که این کتاب بتواند به افرادی که درصدد راه اندازی مزرعه و پرورش صدف‌های مرواریدساز هستند کمک کند تا درک بهتری از شرایط و چگونگی پرورش و مشکلات موجود داشته باشند.

لازم به ذکر است که هدف اصلی از ترجمه کتاب روش‌های پایه پرورش مروارید برای افراد مبتدی جذب جوانان مقیم در سواحل خلیج فارس و دریای عمان به کسب و کار سودآور و ایجاد درآمد ارزی و رشد صنعت مروارید در منطقه است. افراد شاغل در این رشته نیاز به اطلاعات و دانش حداقلی این کسب و کار و حرفه را دارند که این کتاب آن را تامین می‌کند.

پرورش صدف مروارید‌ساز موجب تصفیه و کاهش نیترات موجود در آب و در نهایت باعث حفاظت از محیط زیست دریایی و نجات سواحل مرجانی می‌شود و همچنین به آگاهی عمومی کمک خواهد کرد تا مراکز حفاظت محیط زیست دریایی و مراکز تحقیقات آبزیان و دانشگاه‌های منطقه را تشویق به توسعه دانش و ایجاد کلاس‌های آموزشی کنند.

انتخاب این کتاب به این دلیل است که به پرورش صدف‌های لب سیاه مروارید‌ساز توجه دارد و این گونه صدف‌ها در سواحل خلیج فارس یافت می‌شوند و محل طبیعی رشد آنها بوده است. علاوه براین هم اکنون محققان آبزیان ایران در این زمینه فعالیت‌های خوبی برای شناخت و تکثیر این گونه صدف‌ها در خلیج فارس می‌نمایند.

خواندن کتاب روش های پرورش مروارید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید در سواحل خلیج فارس و دریای عمان مروارید پرورش دهید این کتاب را بخوانید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۷۵,۰۰۰
تومان