دانلود و خرید کتاب فیزیولوژی گیاهی (جلد اول) ماریا دوکا ترجمه علی گنجعلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب فیزیولوژی گیاهی (جلد اول)

کتاب فیزیولوژی گیاهی (جلد اول) نوشتهٔ ماریا دوکا و ترجمهٔ علی گنجعلی و مریم زارع حسن آبادی و آزاده صفاریزدی و ویراستهٔ پروانه ابریشم چی است و انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب فیزیولوژی گیاهی (جلد اول)

فیزیولوژی گیاهی یکی از شاخه‌های مهم علوم زیستی است که اعمال حیاتی گیاهان، مکانیسم‌های فیزیولوژیکی و بیوشیمیایی، اهمیت و وابستگی متقابل آن‌ها به عوامل محیطی را بررسی می‌کند. طی دهه‌های گذشته پیشرفت تکنولوژی در زمینه ژنومیکس و پروتئومیکس و نیز شناخت سیستم‌های مولکولی، مطالعات علوم زیستی و از جمله فیزیولوژی گیاهی را متحول و جزئیات دقیق‌تری از مولکول‌های عامل و فرایندهایی مرتبط را مشخص ساخته است. در این راستا در بخش‌های مختلف این کتاب به مهم‌ترین پدیده‌های موجود زنده از قبیل فتوسنتز˓ تنفس˓ رشد و نمو و غیره پرداخته شده و با هماهنگی زیست‌شناسی مدرن، ابزار و روش‌هایی پیشنهاد شده است که امکان دست‌ورزی گونه های زراعی را در جهت تولید و بقا فراهم می‌سازد. کتاب فیزیولوژی گیاهی به موضوعاتی مهمی دیگر چون نظام آبی، تغذیۀ معدنی، ریتم‌های زیستی، آزادسازی مواد در گیاهان، مقاومت گیاه به تنش‌های زیستی و غیر زیستی و پدیدۀ خودتنظیمی در شرایط نامساعد محیطی، پرداخته است. 

خواندن کتاب فیزیولوژی گیاهی (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همهٔ مطالب این کتاب با سرفصل های دروس فیزیولوژی گیاهی که در دانشگاه‌ها تدریس می شود هماهنگ است و لذا بی‌تردید می‌تواند به عنوان کتاب درسی فیزیولوژی گیاهی برای دانشجویان رشته‌های زیست شناسی و کشاورزی مورد استفاده قرار گیرد. پژوهشگران و کارشناسان مراکز تحقیقاتی مرتبط با علوم گیاهی نیز آن را بسیار مفید خواهند یافت.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۵۴ صفحه

حجم

۵۲٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۵۴ صفحه

قیمت:
۵۸,۵۰۰
تومان