دانلود و خرید کتاب کافیه بپرسی! سونیا سوتومایر ترجمه مرضیه ورشوساز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کافیه بپرسی! اثر سونیا سوتومایر

کتاب کافیه بپرسی!

معرفی کتاب کافیه بپرسی!

کتاب کافیه بپرسی! نوشتهٔ سونیا سوتومایر است که مرضیه ورشوساز آن را ترجمه کرده و انتشارات مهرسا به چاپ رسانده است. این اثر دربارهٔ کودکانی است که به‌نوعی با کودکان هم‌سن‌وسال خود متفاوت‌اند و برای زندگی‌کردن چالش‌های خاص خود را دارند.

دربارهٔ کتاب کافیه بپرسی!

سونیا سوتومایر نویسندهٔ کتاب جذاب کافیه بپرسی! دچار دیابت نوع یک است. او از ۷‌سالگی مجبور بود برای خودش انسولین بزند و این کارش همیشه توجه بچه‌های دیگر را جلب می‌کرد. سونیا در نامه‌ای که در انتهای کتاب برای خوانندگانش نوشته است، به احساس ناخوشایندش از نوع نگاه دیگران به خودش اشاره کرده و گفته است؛ این کتاب را برای همهٔ بچه‌هایی که شبیه خودش هستند، نوشته است. بچه‌هایی که با دیگران تفاوت‌هایی دارند و برای زندگی‌کردن نیازمند دارو، وسیله و یا کار خاصی هستند. سونیا در این کتاب که با تصاویر زیبا و رنگی، جذاب‌تر شده است، از زبان کودکان نابینا، ناشنوا، سندروم داون، بیش‌فعال، کودکانی که دچار اختلال اوتیسم هستند، کودکانی که حساسیت‌های بدنی ویژه دارند و کودکان معلول سخن می‌گوید. این کودکان در کتاب خودشان را معرفی می‌کنند و از تفاوت‌ها، حساسیت‌ها و توانایی‌هایشان می‌گویند و این که چگونه این تفاوت‌ها باعث شده است دنیا را به گونه‌ای دیگر درک کنند. 

سونیا سوتومایر در کتاب کافیه بپرسی! به بچه‌ها و بزرگترها می‌آموزد هر زمان با کودکانی روبه‌رو شدند که با آن‌ها متفاوت هستند، اگر برایشان سؤال پیش آمد که چرا او کاری انجام می‌دهد که آن‌ها انجام نمی‌دهند یا جوری رفتار و عمل می‌کند که متفاوت از آن‌ها است، به‌جای نگاه‌های آزاردهنده و یا پچ‌پچ‌کردن با بغل‌دستی‌‌شان، فقط کافی است دلیل کارش را بپرسند؛ به شرط این که همیشه لحن و نگاه و رفتارشان سرشار از ادب و احترام و لبخند و مهربانی باشد.

 کتاب کافیه بپرسی! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

  مخاطبان این کتاب، کودکان هستند؛ اما خواندن این اثر ارزنده برای همه در هر سن‌و‌سالی آموزنده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۳۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۵,۵۰۰
تومان