دانلود و خرید کتاب خرجش کن! سیندرز مک لئود ترجمه مریم عظیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خرجش کن! اثر سیندرز مک لئود

کتاب خرجش کن!

معرفی کتاب خرجش کن!

کتاب خرجش کن! نوشتۀ سیندرز مک لئود و ترجمۀ مریم عظیمی و ویراستۀ سمیه حیدری است و انتشارات مهرسا آن را به انتشار رسانده است. این کتاب به زبانی ساده مدیریت مالی را به کودکان آموزش می‌دهد.

درباره کتاب خرجش کن!

در سرزمین خرگوشی به جای استفاده از پول برای خرید چیزهای مختلف از هویج استفاده می‌کنند. سانی یک قلک شیشه‌ای دارد و در آن هویج‌هایش را نگه می‌دارد تا هرموقع به خرید چیزی نیاز داشت از آن‌ها استفاده کند. او عاشق شنبه‌هاست چون آن روز همیشه سه‌تا هویج به عنوان پول توجیبی دریافت می‌کند. سانی دلش می‌خواهد همه چیز بخرد. چشمش به هر اسباب‌بازی‌ای که میوفتد دلش می‌خواهد آن را داشته باشد. اما پول توجیبی سانی فقط ۳ هویج است. او چطور می‌تواند همۀ اسباب‌بازی‌هایی که دوست دارد را با این مقدار هویج بخرد؟

مدیریت مالی مسئلۀ بسیار مهمی است و کودکان باید از همان سنین ابتدایی با مفهوم پول و چگونگی خرج کردن آن آشنا شوند. کتاب خرجش کن با زبانی بسیار ساده کودکان را راهنمایی می‌کند که چطور پول خود را مدیریت کنند و به آن‌ها یاد می‌دهد که پول توجیبی خود را تنها خرج چیزهایی بکنند که واقعا به آن نیاز دارند. 

خواندن کتاب خرجش کن! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

خواندن این کتاب به تمامی کودکان کمک می‌کند تا یاد بگیرند پول خود را به روشی هوشمندانه خرج کنند. کتاب شامل تصاویری شاد و با انرژی است که باعث می‌شود خواندن آن برای بچه‌ها خسته‌کننده نباشد. 

درباره سیندرز مک لئود

سیندرز مک‌لئود در تورنتو، کانادا به دنیا آمده است. دنیای نقاشی و کارتون سیندرز زمانی آغاز شد که پدرش در کودکی، برای ساکت‌ و آرام کردن او، تشویقش کرد تا در رستوران نقاشی بکشد. او در سال ۱۹۷۹، به انگلستان مهاجرت کرد، در رشته‌ی گرافیک در سامرست، درس خواند و در لندن مشغول فیلم‌سازی شد. سیندرز می‌نویسد، می‌خواند و در یک گروه موسیقی دونفره، ویلون‌سل می‌نوازد. سیندرز سال ۱۹۹۱، به اسکاتلند رفت تا در آنجا برای مجله‌ی بیریتیش‌پرس کاریکاتور بکشد. در سال ۲۰۰۰، کارتون‌های سیاسی او تحت کتابی به‌نام قوانین برومی گردآوری و چاپ شد. در سال ۲۰۰۱، او به کانادا بازگشت تا فعالیت‌هایش را در آنجا از سربگیرد و جایزه‌های معتبری هم در زمینه‌ی روزنامه‌نگاری دریافت کرد. در سال ۲۰۱۳، تصمیم گرفت کمی از کارهای رسانه‌ای فاصله بگیرد تا به پروژه‌های شخصی‌اش مانند نوشتن رمان برای جد مادری اسکاتلندی‌اش یا کتاب‌های سواد مالی کودکان بپردازد.

بخشی از کتاب خرجش کن!

«وقتی یک موشک اسباب‌بازی می‌بینم، دلم می‌خواهد آن را بخرم!

همین که چوب بپربپر می‌بینم، دلم می‌خواهد آن را بخرم!

تا چشمم به قلعۀ بادی می‌افتد، دلم می‌خواهد آن را بخرم!

مامان، اینجا یک مشکلی وجود دارد. تو فقط هفته‌ای ۳ تا هویج پول توجیبی می‌گیری، پس نمی‌توانی همه چیز را بخری!»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۲۴٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۸,۹۰۰
تومان