دانلود و خرید کتاب به دستش بیار! سیندرز مک لئود ترجمه مریم عظیمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب به دستش بیار! اثر سیندرز مک لئود

کتاب به دستش بیار!

معرفی کتاب به دستش بیار!

کتاب «به دستش بیار!» نوشتۀ سیندرز مک لئود، ترجمۀ مریم عظیمی و ویراستۀ سمیه حیدری است و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است. به دستش بیار! کتابی است که در خلال قصه‌ای جذاب سواد مالی را به کودکان آموزش می دهد.

درباره کتاب به دستش بیار!

به دستش بیار داستانی دربارۀ یک خرگوش به نام بانی است که رؤیای خواننده شدن در سر دارد. البته بیشتر از هر چیزی دلش می‌خواهد مشهور و پول‌دار بشود. مادر بانی به او یادآوری می‌کند که ستاره شدن کار ساده و راحتی نیست و او باید زمان زیادی برای تمرین بگذارد و سخت تلاش کند. علاوه بر این‌ها او باید در کلاس‌هایی شرکت کند که هزینه دارد. مادر تلاش می‌کند تا به خرگوش بفهماند که حتی برای دست‌یابی به رؤیا باید واقع‌بین بود و چیزهایی مثل شهرت و پول را باید به دست آورد. او به بانی پیشنهادهای خوبی می‌دهد.

سیندرز مک‌لئود در این کتاب مفهوم پول درآوردن را به کودکان آموزش می‌دهد و در واقع کتابی برای آموزش سواد مالی به کودکان است. بانی در ابتدا تصور می‌کند که برای مشهورشدن کافی است مادرش او را محل برگزاری کنسرت برساند! اما بعد از گفتگو با مادر متوجه می‌شود پیشرفت‌کردن و رشد فرایند قدم‌به‌قدم است و یک‌شبه به دست نمی‌آید. بانی می‌فهمد که برای خواننده شدن نیاز به کلاس رفتن دارد و کلاس هم پول می‌خواهد و او تنها هفته‌ای ۲ هویج می‌گیرد (هویج در دنیای خرگوشی همان پول است) یک هویج برای بازی با سگش باک و هویج دیگر برای این است که برادر کوچکش را با آوازخواندن سرگرم می‌کند و این مقدار برای هزینه‌هایی که در پیش دارد خیلی کم است.

کتاب به دستش بیار یک کتاب تصویری است که به کمک محتوای متنی می آید و باعث می‌شود مفاهیم و مطالب کتاب از طریق تصاویر هم به خواننده منتقل شود. هر صفحه شامل چند جملۀ کوتاه است و نقاشی‌ها بسیار ساده اما دلنشین هستند. سیندرز مک‌لئود در کتاب به دستش بیار با زبانی ساده به موضوعات و مفاهیمی مثل داشتن هدف و برنامه‌ریزی،‌ روش‌های کسب درآمد و ‌ پس‌انداز اشاره می‌کند.

به دستش بیار یکی از کتاب‌های مجموعۀ ۴ جلدی قصه‌های بانی مانی است که هدفشان آموزش سواد مالی به کودکان است و به دلیل موضوعات خلاقانه‌ای که دارد موردتوجه هم کودکان و هم والدین قرار گرفته است. جلدهای دیگر از این مجموعه عبارت است از: «خرجش کن»،‌ «پس‌اندازش کن» و «قسمتش کن». 

خواندن کتاب به دستش بیار! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کودکان ۵ تا ۷ ساله و کسانی که می‌خواهند فرزندانشان را با مفاهیمی مثل پول آشنا کنند پیشنهاد می‌کنیم.

درباره سیندرز مک‌لئود

سیندرز مک‌لئود در تورنتو، کانادا به دنیا آمده است. دنیای نقاشی و کارتون سیندرز زمانی آغاز شد که پدرش در کودکی، برای ساکت‌ و آرام‌کردن او، تشویقش کرد تا در رستوران نقاشی بکشد. او در سال ۱۹۷۹، به انگلستان مهاجرت کرد، در رشتهٔ گرافیک در سامرست، درس خواند و در لندن مشغول فیلم‌سازی شد. سیندرز می‌نویسد، می‌خواند و در یک گروه موسیقی دونفره، ویلون‌سل می‌نوازد. سیندرز سال ۱۹۹۱، به اسکاتلند رفت تا در آنجا برای مجلهٔ بیریتیش‌پرس کاریکاتور بکشد. در سال ۲۰۰۰، کارتون‌های سیاسی او تحت کتابی به نام قوانین برومی گردآوری و چاپ شد. در سال ۲۰۰۱، او به کانادا بازگشت تا فعالیت‌هایش را در آنجا از سر بگیرد و جایزه‌های معتبری هم در زمینهٔ روزنامه‌نگاری دریافت کرد. در سال ۲۰۱۳، تصمیم گرفت کمی از کارهای رسانه‌ای فاصله بگیرد تا به پروژه‌های شخصی‌اش مانند نوشتن رمان برای جد مادری اسکاتلندی‌اش یا کتاب‌های سواد مالی کودکان بپردازد.

بخشی از کتاب به دستش بیار!

«بانی برای بازی کردن با باک هفته‌ای ۱هویج می گیرد. تازه، بانی برای برادر کوچولویش هم آواز می‌خواند و هفته‌ای ۱ هویج هم اینطوری می‌گیرد»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

حجم

۲۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۲ صفحه

قیمت:
۱۸,۹۰۰
تومان