دانلود و خرید کتاب از علم به ثروت به روش آلفا محمدحسن محروم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از علم به ثروت به روش آلفا اثر محمدحسن محروم

کتاب از علم به ثروت به روش آلفا

معرفی کتاب از علم به ثروت به روش آلفا

کتاب از علم به ثروت به روش آلفا نوشتۀ محمدحسن محروم و احمد احمدی در انتشارات متخصصان به چاپ رسیده است.

درباره کتاب از علم به ثروت به روش آلفا

کتاب از علم به ثروت به روش آلفا حاصل سال‌ها تجربۀ نویسنده‌های آن از زمان کودکی تا نوجوانی، دورۀ دانشجویی و فارغ‌التحصیلی در حوزۀ کسب‌وکار است. آن‌ها با توجه به تجربۀ خود این کتاب را برای دانش‌آموزانی نوشته‌اند که تازه دیپلم گرفتند، یا دانشجویانی که در مقطع لیسانس و فوق‌لیسانس در حال تحصیل هستند و حتی برای فارغ‌التحصیلان مقاطع دکتری که تنها به درس و مشق تمرکز کردند و دقیقاً از روش‌های جدید پول‌سازی اطلاعی ندارند و نمی‌دانند چطور از تخصصشان پول بسازند.

کتاب از علم به ثروت به روش آلفا حاصل بیش از ۱۰ سال تجربۀ این دو همکار است که گرچه گران به دست آمده‌اند؛ اما خودشان گفته‌اند که می‌خواهند آن‌ها را ارزان برایتان فاش کنند. گرچه در کنار تجربه، در نوشتن کتاب از منابع و مقاله‌های پژوهشی نیز استفاده کرده‌اند. موضوع اصلی کتاب این است که چگونه می‌توان به روش صحیح، آسان و اصولی کسب درآمد کرد. آن‌ها روش‌های مطرح‌شده در این کتاب را روی کسب‌وکار خود پیاده کرده‌اند و نتیجۀ آن را به‌صورت کتاب درآوردند تا دیگران لازم نباشد بیش از ۱۰ سال زمان و میلیون‌ها پول هزینه کنند.

کتاب از علم به ثروت به روش آلفا در ۷ فصل تدوین شده است. عنوان فصل‌ها عبارت‌اند از:

فصل ۱: پول میوه درخت ثروت

فصل ۲: زمین هموار پول‌سازی

فصل ۳: ریشه‌های درخت ثروت

فصل ۴: تنه درخت ثروت

فصل ۵: شاخ و برگ‌های درخت ثروت

فصل ۶: دستیابی به باغ ثروت

فصل ۷: فرصت‌های پول‌سازی در قرن حاضر

خواندن کتاب از علم به ثروت به روش آلفا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های مدیریت و کسب‌وکار و موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب از علم به ثروت به روش آلفا

«در تعریف انگلیسی اون‌ور آبی‌ها از واژه making money یا ساخت پول استفاده می‌کنن که از عبارت خودمونی پول‌درآوردن خیلی بهتره؛ چراکه در پول‌درآوردن این القا میشه که حتماً باید زور اضافی بزنیم، سر یکی کلاه بذاریم، از دست کسی پولش رو بگیریم تا صاحب اون پول بشیم، ولی با عبارت ساخت پول معادله فرق می‌کنه و تمام فکر و تلاشمون رو هم‌راستا می‌کنیم که بتونیم اون رو تولید کنیم. گفتیم به پول از جنس انرژی نگاه کن. در تجارت به شغل میگن دادوستد؛ یعنی چیزی میدی و چیزی می‌گیری. حالا مایی که هیچ پول و سرمایه‌ای نداریم، چی باید بدیم؟ فقیرترین انسان‌ها هم ثروتمند هستن و اونا ثروت‌هایی مثل عقل، سلامتی و زمان دارن. در ابتدای مسیر شما باید از تنها دارایی‌تون که زمان‌تون هست، مایه بذارید. در قبال انرژی و زمانی که می‌ذارید، دستمزد و پول دریافت می‌کنید؛ دیدید چقدر ساده است. به‌طور مثل میرید یه مغازه فعال میگید هر کاری دارید از طی‌کشیدن، پاک‌کردن شیشه مغازه، پشت صندوق فروشندگی و الی آخر و در قبالش پول دریافت می‌کنید. همین اول ماجرا باید این نکته رو بگم که میزان انرژی و ارزشی که می‌دید، کمی باید بیشتر از پولی باشه که دریافت می‌کنید و همین موضوع باعث میشه روزبه‌روز ورودی مالی‌تون زیاد بشه. اما از همین اول ماجرا ژست دکتر مهندس به خودتون بگیرید و بگید من فلان کار رو نمی‌کنم، ارزش من اینا نیست و ... تهش میشید دکتری که مجبوره قایمکی اسنپ کار کنه. نه اینکه کار در اسنپ بد باشه، برای اینکه دیگه مدارج علمیش با اون کار نمی‌خونه. چیا باعث میشن ورودی پولی شما بیشتر بشه و یا به‌اصطلاحی بهاتون بره بالا. بی‌شک در اول کار مدارک تحصیلی‌تون رو فراموش کنید؛ البته به موقعش به اونا هم می‌رسیم و حضورشون بی‌تأثیر نیست، اما در مسیر پول‌سازی اولویت نیستن. ما داریم کسی که با مدرک دیپلم درآمد ۱۰ تا دکتر رو داره و من قراره قدم به قدم بگم تو هم در کنار افتخارات علمیت درآمدت رو هم رشد بدی. کل معادله، این چند مرحله است و تمام. یک زمینه مورد نظر رو باید انتخاب کنی؛ ترجیحاً اگه به رشته تحصیلیت ارتباط داشته باشه، چه بهتر. یه زمینه که دوس داشته باشی؛ البته پیشنهاد می‌کنم قبل شروع با من همراه باشی. برسیم فصل بعدی، اونجا کامل راهنماییت می‌کنم که دقیقاً بری سراغ کدوم کار تا به پول زیاد برسی و از این شاخه به اون شاخه پریدن و تست ده‌ها مدل کار که خودم درگیرش شدم، در امان باشی. بعد اینکه نقطه مورد نظر رو انتخاب کردی، مثلاً در رشته حقوق، کار وکالت باید یه تحقیق بکنی و بهترین‌های اون زمینه رو پیدا کنی. بهترین‌ها معمولاً دفاتر شیکی دارن، کارمندان زیادی دارن و مراجعین بیشتری دارن و اسمشون تو شهر سر زبوناس.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۳۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

حجم

۴۳۲٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۸ صفحه

قیمت:
۴۴,۵۰۰
تومان