دانلود و خرید کتاب دارلا باید چه کار کند؟ ادیر لوی ترجمه لیلا کاشانی وحید
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب دارلا باید چه کار کند؟

کتاب دارلا باید چه کار کند؟ (۸ داستان در یک کتاب؛ ۸ پایان متفاوت برای یک داستان) نوشتهٔ ادیر لوی و گانت لوی و ترجمه‌ٔ لیلا کاشانی وحید و نازنین زهرا مرادی و ملیکا مرادی و ویراستهٔ سیده هستی حسینی است و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب دارلا باید چه کار کند؟

دارلا یک دختر جوان و پر‌دل‌وجرئت است که می‌خواهد مثل عروسکش آسترونیکا، در آینده فضانورد بشود و به مریخ سفر کند. اما او باید قبل از سفر به فضا، مثل همه‌ٔ بچه‌های دنیا، با مسائلی را که هر روز سرراهش سبز می‌شود دست و پنجه نرم کند.

افرات زیگِل، مربی کودک، دربارهٔ این کتاب می‌گوید: من مجموعه کتاب‌های دنی را بسیار دوست داشتم، اما به نظرم کتاب دارلا این مجموعه را یک پله بالاتر برده است. تصاویر مثل همیشه زیبا هستند و داستان هم به بهترین حالت روایت شده است. کتابی بهتر از برای کودکان سراغ ندارم.

مایا شانون، متخصص اطفال، دربارهٔ این کتاب می‌گوید: من فکر نمی‌کنم دیگر کتاب بهتری برای کودکان وجود داشته باشد. این کتاب به دختران می‌آموزد که قوی باشند و رویاهای بزرگ داشته باشند و برای رویاهایشان سخت تلاش کنند، مهم‌تر اینکه اجازه می‌دهد که دختران خودشان باشند و از انجام کارهای دخترانه مانند: بازی با عروسک‌ها، نقاشی و غذا پختن و ... لذت ببرند. تمام کتاب‌هایی که با موضوع توانمندی برای دختران تهیه کردم، به یک سمت گرایش داشتند، اما این کتاب راه تعادل و میانه‌روی را انتخاب کرده است.

خواندن کتاب دارلا باید چه کار کند؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کودکان ۹ سال به بالا خواندنی و جذاب است.

درباره ادیر لوی

ادیر لِوی از ۱۲سالگی می‌دانست که قرار است نویسنده بشود، اما ... به کالج رفت، با عشق زندگی‌اش آشنا شد، یک کاروکاسبی برای خودش راه انداخت و صاحب یک فرزند شد و بعد یکی دیگر، دوباره یکی دیگر، باز هم و ... . او همیشه می‌دانست که فقط از طریق نوشتن است که می‌تواند از زندگی رضایت داشته باشد و سهم خودش را برای بهترکردن دنیا انجام دهد. پس یک‌روز از خواب بیدار شد و نوشتن را آغاز کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۱۰٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

حجم

۱۱۰٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۰ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان