دانلود و خرید کتاب عملیات شکار روباه ناتان لاف ترجمه ابوذر مومنی زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عملیات شکار روباه اثر ناتان لاف

کتاب عملیات شکار روباه

معرفی کتاب عملیات شکار روباه

کتاب عملیات شکار روباه (گله بی‌کله؛ کتاب اول) نوشـتۀ ناتان لاف و ترجمۀ ابوذر مومنی زاده و ویراستهٔ سپیده پاشایی است و توسط انتشارات دلتا روانۀ بازار شده است. این کتاب داستان‌های بامزۀ یک برّه و دو دوست دیگرش را تعریف می‌کند. 

درباره کتاب عملیات شکار روباه

بارنی یک برّه است که به همراه دو دوست دیگرش یعنی شاما که یک لاماست و بیلی که یک بزغاله است در مزرعه‌ زندگی می‌کند. بارنی و دوستانش همیشه از طرف دیگر حیوانات مزرعه مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرند؛ چراکه نسبت به آن‌ها ضعیف‌تر و کوچک‌تر هستند. آن‌ها که از این همه قلدری دیگر جان به لب شده‌اند، تصمیم می‌گیرند که یک گروه سه نفره راه بیندازند و اسم آن را گلۀ بی کله بگذارند تا به دیگران نشان دهند که آنقدرها هم ضعیف نیستند. اولین نقشه‌ای که بارنی و دوستانش با هم می‌ریزند این است که روباه مکاری را که هر شب یکی از مرغ‌های مزرعه را می‌دزدد گیر بیندازند تا جلوی دیگر حیوانات خودی نشان دهند. اما آیا موفق به این کار خواهند می‌شوند؟

کتاب عملیات شکار روباه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب را به تمام کودکانی که از خواندن یک کتاب طنز با تصاویری بامزه و شخصیت‌هایی دوست‌داشتنی لذت می‌برند، پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب عملیات شکار روباه

«الان دیگر دل توی دلتان نیست تا بفهمید این برۀ شجاع و خوش‌تیپ کیه؟ آهان، ممنون که پرسیدید. بنده بارنابوس هستم. قبول، خودم هم می‌دانم بارنابوس اسم ضایعی است. مزرعه‌دارها اسم‌های مسخره‌ای روی حیوانات می‌گذارند. شما بهم بگویید بارنی. خودمانی‌تر است. خیلی خیلی از شما ممنونم.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۸٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۷۸٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۲۱,۰۰۰
۱۰,۵۰۰
۵۰%
تومان