دانلود و خرید کتاب ستاره شو نیکولا کالتن ترجمه سمیه حیدری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ستاره شو اثر نیکولا کالتن

کتاب ستاره شو

معرفی کتاب ستاره شو

کتاب ستاره شو نوشتۀ نیکولا کالتن با ترجمۀ سمیه حیدری و ویرایش سپیده پاشایی در انتشارات دلتا به چاپ رسیده است. این داستان مصور و کارتونی، جلد سوم از مجموعۀ جسپر و اسکراف و مناسب برای ردۀ سنی بالای ۷ سال است. جسپر و اسکراف با یک تبلیغ دربارۀ نمایش استعداد مواجه می‌شوند. اسم این نمایش، ستاره شو است. آن‌ها در این نمایش شرکت می‌کنند. در حالی که اسکراف برای این نمایش برنامه دارد و توانسته داوران را تحت تأثیر قرار دهد، جسپر پیش از دور نهایی می‌بازد. اسکراف برای این موضوع، راه‌حل جادویی پیدا می‌کند. آیا این دو دوست می‌توانند بلاخره مرحلۀ نهایی را هم پشت سر بگذارند؟

درباره کتاب ستاره شو

داستان مصور و کارتونی ستاره شو، جلد سوم از مجموعۀ جسپر و اسکراف و مناسب برای ردۀ سنی بالای ۷ سال است.

جسپر یک گربه است. از آن گربه‌هایی که دلشان می‌خواهد همیشه شیک باشند. او هر سه‌شنبه به آرایشگاه روبی می‌رود تا به سبیل‌هایش ژل بزند. اسکراف یک هاپو است از آن هاپوهایی که همیشه کروکثیف هستند. یک روز جسپر موفق می‌شود دوستش، اسکراف را راضی کند تا با او به آرایشگاه برود و خودش را تروتمیز کند. روبی برای اینکه مانع وول خوردن اسکراف حین کار شود شروع به خواندن اواز می‌کند. جسپر که از آواز خواندن روبی خوشش آمده بود از او خواست تا یک آهنگ هم از آلویس پاوسلی بخواند. روبی به او گفت آلویس قرار است فردا داور مسبقۀ ستاره شو باشد. بعد هم برگۀ تبلیغ مراسم را به او داد. به برندۀ این مسابقه یک هفته اجرا با مارولوی بزرگ در سالن تئاتر ولوت می‌دادند. جسپر یاد روزهایی افتاد که در این سالن نمایش اجرا می‌کرد. اسکراف پیشنهاد کرد در این مسابقه شرکت کنند. آن‌ها با عجله برای شرکت در مسابقه از آرایشگاه بیرون رفتند.

اسکراف می‌خواست در این رقابت با جسپر متحد شود. او موفق می‌شود داوران را در آزمون‌ها تحت تأثیر قرار دهد، در حالی که جسپر در رسیدن به دور نهایی شکست می‌خورد. اسکراف دوستش را متقاعد می‌کند تا در برنامۀ جادویی او شرکت کند. در روز دور پایانی مسابقه، به آن‌ها مشکوک می‌شوند. آیا این دو دوست می‌توانند به اصل داستان و جایزۀ برسند یا نمایش برایشان تمام شده است؟ به آن‌ها بپیوندید تا ببنید چطور با دوستی، عزم راسخ و همکاری کارشان را پیش می‌برند.

کتاب ستاره شو مناسب برای این است که با صدای بلند خوانده شود. تصاویر رنگی کتاب آن را مناسب برای خوانندگان در این سن می‌کند. همچنین کتابی سرگرم‌کننده است. جسپر و اسکراف خنده‌دار هستند. این دو دوست در هر وضعیتی انعطاف‌پذیر و مدبر هستند. طراحی شخصیت‌های حیوانات، صفحه‌های کتاب را رنگارنگ و بامزه کرده است.

خواندن کتاب ستاره شو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به همۀ دوستداران کتاب‌های کودک و فانتزی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷۹٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۷۹٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۲۷,۰۰۰
تومان