دانلود و خرید کتاب کوشا چهارچرخ با موتوزیلا مبارزه می کند جان سنا ترجمه سمیه حیدری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کوشا چهارچرخ با موتوزیلا مبارزه می کند اثر جان سنا

کتاب کوشا چهارچرخ با موتوزیلا مبارزه می کند

نویسنده:جان سنا
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب کوشا چهارچرخ با موتوزیلا مبارزه می کند

کتاب کوشا چهارچرخ با موتوزیلا مبارزه می کند نوشتهٔ جان سنا با تصویرگری هوارد مک ویلیهام و ترجمهٔ سمیه حیدری است و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب کوشا چهارچرخ با موتوزیلا مبارزه می کند

شاید کوشا کوچک باشد، اما خیلی‌خیلی با دل‌وجرئت است... مبارزه نفس‌گیر کوشا با شکست‌ناپذیرترین و قوی‌ترین کامیون، موتوزیلا، شروع شده... کوشا هم روی ۴ برادر بزرگ‌ترش حساب باز کرده تا حسابی گاز بدهند و و دور موتور را بترکانند و به کوشا در این نبرد سهمگین، با این کامیون غول‌پیکر کمک کنند.

کودکان با تصاویر مهیج و شخصیت‌های متنوع این کتاب حسابی سر کیف می‌آیند و به صورت غیرمستقیم، به اهمیت کارگروهی پی می‌برند.

خواندن کتاب کوشا چهارچرخ با موتوزیلا مبارزه می کند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

جان سینا حسابی با کتاب دومش غوغا به پا کرده... کتاب اول درباره‌ٔ غلبه بر مشکلات و تسلیم‌ناپذیری است. کتاب دوم می‌گوید درست است که هرکس به‌تنهایی قوی و نیرومند است، اما کار گروهی ما را قوی‌تر می‌کند. اگر کتاب اول را دارید مطمئنا کتاب دوم را هم می‌خرید، اما اگر هنوز کتاب اول را تهیه نکرده‌اید، برای خود و فرزندتان این کتاب بی‌نظیر را هدیه بدهید.

در جامعه‌ٔ ما، بیشتر به کتاب‌هایی که به مبارزه علیه قُلدُری می‌پردازند نیاز داریم تا با کمک آنها بتوانیم کودکان را برای حضور در مدرسه و دانشگاه آماده کنیم.

این کتاب فوق‌العاده است و با تصاویر زیبا و جذابی که دارد به‌راحتی توجه همه را به خود جذب می‌کند؛ داستان و پیام این کتاب برای همه‌ٔ عمر به درد کودکان می‌خورد.

درباره جان سنا

جان سِنا (همان ورزشکار معروف که در تلویزیون دیده‌اید) هنرمند و ورزشکار مشهور و معروف است. او در نوشتن این داستان از زندگی و تجربه‌ٔ بزرگ‌شدن خودش با ۴ برادر بزرگ‌تر و مشکلات ته‌تغاری‌بودن الهام می‌گیرد. سینا در این کتاب قصد دارد به کودکان پشتکار، وفاداری و احترام را بیاموزد.

درباره‌ هوارد مک ویلیهام

هوارد مک ویلیهام تا الان ۸ کتاب کودک تصویرگری کرده است و برای کتاب اولش جوایز متعددی را دریافت کند. او با همسر و ۳ پسرش در انگلستان زندگی می‌کند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۶٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

حجم

۱۶٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان