دانلود و خرید کتاب کوشا چهارچرخ جان سنا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کوشا چهارچرخ اثر جان سنا

کتاب کوشا چهارچرخ

معرفی کتاب کوشا چهارچرخ

کتاب «کوشا چهارچرخ» نوشتۀ جان سنا و ترجمۀ سیده هستی حسینی است و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است. کوشا چهارچرخ یک کامیون با ظاهری جذاب است که قرار است با قصه‌ای مهیج پسربچه های عاشق سرعت و  ماشین را سرگرم کند. آیا کوشا می تواند در برابر کامیون های غول‌آسایی مثل قلچماق، بچه‌زرنگ، فشفشه و و زرنگ خان خودی نشان دهد؟

درباره کتاب کوشا چهارچرخ

داستان کوشا چهارچرخ دربارۀ کامیونی به نام کوشا است که ۴ برادر بزرگتر از خود دارد. او تصمیم گرفته تا ثابت کند مثل برادران بزرگترش دارای شهامت و قدرت برای انجام کاراهای بزرگ است. کوشا فکر می کند بهترین راه برای اثبات خودش شرکت او در مسابقات تخریب است. او می خواهد نشان دهد که شاید از بقیه کوچتر است اما قدرت ابتکار و خلاقیتش این ضعف را جبران می کند.

کتاب کوشا چهارچرخ یک کتاب مصور و کمیک است که با تصاویر هیجان‌انگیز و جذابش توجه کودکان و حتی بزرگسالان را به خود جلب می‌کند. درواقع کودکان ابتدا جذب تصاویر ماشین‌ها و کامیون‌ها می‌شوند و بعد می‌خواهند داستان آن‌ها بدانند. هر کدام از برادرهای بزرگ‌تر کوشا اسم‌های جذاب و ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند؛ برای مثال قلچماق سرسخت است،‌فشفشه سریع و زرنگ خان باهوش است. چهارمین برادر یعنی بی‌کله هم از همه شجاع‌تر است. در این داستان کوشا که آخرین و کوچک‌ترین فرد خانواده است می‌خواهد با استفاده از خلاقیتش در کنار آن‌ها مسابقه دهد. جان سنا از طریق این کتاب که در فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز هم قرار گرفته است به موضوعاتی مثل باور به توانایی‌های خود، امیدواری و شکست‌ناپذیری می‌پردازد و بر دست‌نکشیدن از رؤیاها تأکید می‌کند. او همچنین تلاش کرده است تا به کودکان بیاموزد که متفاوت‌بودن ضعف نیست و هرکسی ویژگی منحصربه‌فرد خودش را دارد.

کتاب کوشا چهارچرخ که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد جلدهای دیگری هم با عنوان «کوشا چهارچرخ و دوستان سریعش» و«کوشا چهارچرخ با موتوزیلا مبارزه می‌کند» دارد. این مجموعه با داستان‌های جذاب و سرگرم کننده به همراه تصاویر مهیج انتخاب مناسبی برای پسربچه‌های عاشق ماشین و سرعت هستند تا با خواندن این کتاب‌ها هم سرگرم شوند هم از طریق ماشین های مورد علاقه شان چیزهای زیادی دربازۀ زندگی یادبگیرند.

خواندن کتاب کوشا چهارچرخ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های کمیک و همچنین کودکان ۴ تا ۸ سال و عاشق سرعت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کوشا چهارچرخ

«شب‌ها که بقیه ماشین‌ها توی محوطه خواب بودند،‌ خانم مل مکانیک، کوشا را می‌زد به برق تا شارژ شود. گاهی وقت‌ها برادرانش او را دست می‌انداختند و سر به سرش می‌گذاشتند. چون کوشا ماشین متفاوتی بود.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

حجم

۵۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۴۴ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان