دانلود و خرید کتاب کوکو آدریان مولینا ترجمه زینب طاهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب کوکو

کتاب کوکو نوشتۀ آدریان مولینا و ترجمۀ زینب طاهری و ویراستۀ سپیده پاشایی است و انتشارات دلتا آن را منتشر کرده است. این کتاب داستان میگل را تعریف می‌کند، پسری که عاشق موسیقی و نواختن است اما خانواده‌اش به دلیل خاطرات بدی که دارند به او اجازۀ گیتار زدن نمی‌دهند. 

درباره کتاب کوکو

میگل با خانواده‌اش و مامان کوکو، توی شهر کوچک سانتا سیسیلیا زندگی می‌کند. در خانوادۀ آن‌ها یک قانون وجود دارد و آن هم این است که موسیقی گوش دادن یا نواختن کاملا ممنوع است. دلیلش هم این است که در گذشته، موسیقی‌دان جوانی قلب یکی از اجدادشان را شکسته بود. اما میگل نمی‌توانست این قانون را رعایت کند، او عاشق موسیقی بود و همیشه مخفیانه گیتار می‌زد و آواز می‌خواند. یک روز میگل به طور اتفاقی متوجه می‌شود که تمام این مدت، آن‌ها داستان موسیقی‌دان را اشتباه متوجه شده بودند و موسیقی‌دانی که از آن حرف می‌زدند ارنستو دلاکروز بوده است، یکی از مشهورترین نوازنده‌ها. میگل با خوشحالی اعلام می‌کند که او هم دوست دارد نوازنده شود، اما مادربزرگش حسابی عصبانی می‌شود و گیتار او را می‌شکند. در ادامه، میگل با ناراحتی به آرامگاه ارنستو می‌رود و آنجا اتفاقات خیلی عجیبی برایش رخ می‌دهد. اتفاقاتی که باعث تغییر سرنوشت میگل می‌شوند. 

خواندن کتاب کوکو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به تمامی کودکان پیشنهاد می‌کنیم. 

بخشی از کتاب کوکو

«مامان‌بزرگ آبولیتا از مادرِ مادر ِمادربزرگش، ایملدا، حرف می‌زد. همسر موسیقی‌دان مامان جونی ایملدا قلبش را شکسته بود. برای همین خانوادۀ ریورا یک قانون گذاشته بودند: موسیقی ممنوع! اما میگل عاشق موسیقی بود. او توی مخفیگاهش ویدیوهای ارنستو دلاکروز را تماشا می‌کرد و گیتار زدن یاد می‌گرفت. ارنستو گیتاریست محبوب میگل بود.» 

نظرات کاربران

نازنین زهرا
۱۴۰۲/۱۲/۱۸

عالیییییییییییی بودددد کوکو بهمون یاد داد که حتی اگر خانوادمون حمایت نکردن آزمون از رویامون دست نکشیم یا اونی که فراموشش کردن اسمشو یادم نیس ولی خیلی کثافته اونم گفت کسی اون رویا رو بهت نمی‌ده بدیش بیارش خیلی فیلم

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

حجم

۱۵٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۴ صفحه

قیمت:
۱۳,۰۰۰
تومان