دانلود و خرید کتاب همه چیز را با تجاری سازی آسان کنید جان اوبشان ترجمه احمد میرابی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب همه چیز را با تجاری سازی آسان کنید اثر جان اوبشان

کتاب همه چیز را با تجاری سازی آسان کنید

معرفی کتاب همه چیز را با تجاری سازی آسان کنید

کتاب همه چیز را با تجاری سازی، آسان کنید نوشتۀ جان اوبشان و ترجمهٔ احمد میرابی است. انتشارات دیده‌بان قلم فرتاک این کتاب راهنما را روانۀ بازار کرده است.

درباره کتاب همه چیز را با تجاری سازی، آسان کنید

جان اوبشان در کتاب همه چیز را با تجاری سازی آسان کنید در فصول هفت‌گانه که شامل عناوین گام‌های تجاری‌سازی، اجزای تجاری‌سازی، اصول تجاری‌سازی، انواع تجاری‌سازی مدیریت شرکت تجاری و ارزش‌های تجاری می‌شود، به معرفی امر تجاری‌سازی و روش‌های اجرای آن در کسب‌وکار پرداخته است. در جهان کسب‌وکارهای نو و در شلوغی بی‌حدومرز برندها، تجاری‌سازی امری حیاتی و ضروری به شمار می‌رود. کارآفرینان و صاحبان کسب‌وکار همواره با گام‌نهادن اصولی و با بهره‌گیری از روش‌های نوین تجاری‌سازی سبب افزایش بازدهی و بهره‌وری سازمان خویش می‌شوند.

خواندن کتاب همه چیز را با تجاری سازی، آسان کنید را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران کسب‌وکار و خواندن تجارب بازار کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب همه چیز را با تجاری سازی، آسان کنید

« مقدمه

فصل اول: تجاری‌سازی

تجاری‌سازی راهکاری برای معرفی یک شرکت، سازمان و فروشگاه به خریداران است که با استفاده از یک، لوگو طرح رسالت و چیز خاصی است که آن را در ذهن خریدار یا ارباب‌رجوع تقویت و از آن شرکت ذهنیتی مثبت در ذهن خریدار ایجاد می‌کند نام تجاری می‌تواند اسم واژه، طرح، تصاویر و هر چیز دیگری باشد که در ذهن، خریدار یا تاجر، تولیدکننده فروشنده را تداعی می‌کند و این واژه به‌صورت اساسی برای یک، شخص، سازمان و ارگان خاصی باید استفاده شود؛ بنابراین نام، تجاری هویت عنوانی را نشان می‌دهد. ارباب‌رجوع و خریدار را از بابت آن مطمئن می‌سازد. نام تجاری شعار و صدای تجارتی است که در طولانی‌مدت اهداف و خواسته‌های یک ارگان را به‌صورت مجموعه طرح‌ها و برنامه‌ها نشان می‌دهد این طرح‌ها و برنامه‌ها می‌توانند خرید موادی مثل روغن، نوشیدنی وسایل مراقبت بهداشتی، ماهی و در قرن بیست ویکم، به‌صورت گسترش‌یافته‌ای برای سازمان‌های مختلفی مثل سازمان‌های، مالی درمانگاه‌ها و همچنین انجمن‌های فلسفی و افراد مختلف باشند. تجاری‌سازی بیشترین تأثیر را در نشان‌دادن اهمیت فروش دارد و می‌تواند سازمان یا کالایی را از سایرین جدا کند.

یک نام تجاری در وهلۀ اول و به‌عنوان مهم‌ترین عامل در فرایند خرید می‌تواند به خریداران دربارۀ آن چیزی که تهیه می‌کنند و نگرانی آنها از بابت سرمایه‌گذاری و منافعشان اطمینان دهد.

نام تجاری برای شما مثل یک تصویر است که در فرایند خرید بسیار ضروری به نظر می‌رسد و شما را از نگرانی خارج می. کند. همچنین ارگان یا کالایی را توصیف کند. علاوه بر نظرات و تمایل مشتریان برای خرید یک محصول از یک نام، تجاری ارکان دیگری مانند ارکان جسمی و معنوی هستند که می‌توانند در معرفی، نام، لوگو هویت و حتی پیام نام تجاری تأثیر بسزایی دارند.

این واژه در تجارت کاربرد دارد و این امکان را به افراد می‌دهد که یک فروشگاه شرکت جنس خاص و فردی را از دیگران متمایز کنند. نام تجاری برای شما به‌گونه‌ای تلقی می‌شود که انگار شما امکان دسترسی یا برقراری ارتباط با آنها را ندارید.

 آنها به شما کمک می‌کنند تا بتوانید برداشت خود را از محصولات مختلف اصلاح کنید نامه‌ای تجاری کمک می‌کنند تا بتوانید برای یک شرکت تجاری یا یک فرد هویت بسازید و این مزیت را دارند که آن شرکت یا یک فرد را در مقایسه با سایر رقبا در یک صنعت خاص، به راهکارهای بسیار مفید و کارآمد برسانند به‌این‌ترتیب شرکت‌ها از طریق ساختن یک نام تجاری سعی می‌کنند تا برای نام و تجارت خود امنیت ایجاد کنند. برای فروش یک کالا نامه‌ای بسیاری در بازار ایفای نقش می‌کنند، اگرچه نام‌های معتبر می‌توانند صددرصد همیشه در بازار حاضر باشند، در واقع، یک نام، تجاری نقطۀ عطف فرد یا شرکتی است که دربارۀ یک محصول خاص خواهد بود. تمامی افراد سعی می‌کنند که خود را با آن سازگار کنند، حتی بعضی از نامه‌ای تجاری هم به دلیل آنچه مشتریان دربارۀ آنها فکر می‌کنند آنها را افزایش یا کاهش می‌دهند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۰۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

حجم

۵۰۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۸۸ صفحه

قیمت:
۸۰,۰۰۰
تومان