دانلود و خرید کتاب ریاضی عمومی ۱ احمد عرفانیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ریاضی عمومی ۱ اثر احمد عرفانیان

کتاب ریاضی عمومی ۱

معرفی کتاب ریاضی عمومی ۱

کتاب ریاضی عمومی ۱ نوشتهٔ احمد عرفانیان و رجبعلی کامیابی گل و ویراستهٔ شیرین حجازیان است و انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد آن را منتشر کرده است. این کتاب برای دانشجویان علوم ریاضی، علوم پایه، مهندسی و کشاورزی مناسب است.

درباره کتاب ریاضی عمومی ۱

وجه تمایز این اثر با سایر کتب مشابه، ارائه مطلب به شیوه کاملا منطقی و همراه با بیان نظریه ریاضی و برهان کامل آن‌ها است؛ همچنین با مثال‌های متنوع سعی شده است که قضایا و تعاریف به طور ملموس توضیح داده شوند. اگرچه ممکن است بیان اثبات قضایا و نتایج مربوط مورد علاقهٔ همه دانشجویان مخصوصا دانشجویان رشته‌های غیرریاضی نباشد ولی نویسندگان توانسته‌اند این کتاب را برای دانشجویان ریاضی و نیز دانشجویان غیر ریاضی علاقه‌مند به نظریه اساسی ریاضی به گونه‌ای به رشته تحریر درآورند که به راحتی بتوانند به شیوه استدلالی و بنیادی با مفاهیم ریاضیات عمومی آشنا شوند. از نکات دیگر برجسته این کتاب ارائه مسائل نمونه حل‌شده تکنیکی همراه با پاسخ کامل در انتهای هر فصل است تا دانشجویان بتوانند با تکنیک‌های مهم حل مسئله آشنا شوند تا آمادگی بیشتری برای آن‌ها در حل مسائل دیگر به وجود آورده و بدین وسیله قدرت حل مسئله آنان تقویت یابد.

خواندن کتاب ریاضی عمومی ۱ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دانشجویان علوم ریاضی، علوم پایه، مهندسی و کشاورزی پیشنهاد می‌کنیم.


نظرات کاربران

کاربر 5694556
۱۴۰۲/۰۸/۲۴

کتاب برای کسانی که در رشته های فنی ومهندسی تحصیل میکنند ویا شغل فعلی آنها کار فنی ومحاسبای است بسیار ضروری ومهم میباشد. بنده رشته تحصیلیم علوم انسانی می باشد اما به ریاضیات علاقه ی ویژه ای دارم.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۶۰ صفحه

حجم

۹٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۵۶۰ صفحه

قیمت:
۱۳۵,۰۰۰
تومان