دانلود و خرید کتاب راهنمای عملیات صحرایی و آزمایشگاهی مطالعات هیدروژئوشیمیایی و ایزوتوپی حسین محمدزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهنمای عملیات صحرایی و آزمایشگاهی مطالعات هیدروژئوشیمیایی و ایزوتوپی اثر حسین محمدزاده

کتاب راهنمای عملیات صحرایی و آزمایشگاهی مطالعات هیدروژئوشیمیایی و ایزوتوپی

معرفی کتاب راهنمای عملیات صحرایی و آزمایشگاهی مطالعات هیدروژئوشیمیایی و ایزوتوپی

کتاب راهنمای عملیات صحرایی و آزمایشگاهی مطالعات هیدروژئوشیمیایی و ایزوتوپی نوشتهٔ حسین محمدزاده و ویراستهٔ محمدحسین محمودی قرایی و هانیه اسدپور فعال مشهد است و انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد آن را منتشر کرده است. موضوع این کتاب اندازه‌گیری‌های صحرایی، نمونه‌برداری و روش‌های آنالیز کیفی و ایزوتوپی است.

درباره کتاب راهنمای عملیات صحرایی و آزمایشگاهی مطالعات هیدروژئوشیمیایی و ایزوتوپی

مطالعه، شناخت و حفاظت کیفی منابع آب (آب‌های سطحی، آب‌های زیرزمینی و آب‌های ژرف) که از اصول توسعۀ پایدار کشور محسوب می‌شود و برای حفظ محیط‌زیست ضروری است، نیازمند پایش مداوم کیفی منابع آب با تولید داده‌های دقیق و قابل‌اطمینان هیدروژئوشیمیایی و ایزوتوپی است. این کتاب که به ارائۀ روش‌های صحیح تهیۀ نمونه‌های آب از مرحلۀ نمونه‌برداری تا آنالیز نمونه‌های آب در آزمایشگاه می‌پردازد، حاصل تجربیات عملیات صحرایی و آزمایشگاهی ۲۵سالۀ نویسنده در آزمایشگاه‌های هیدروژئوشیمی و ایزوتوپی دانشگاه‌های اتاوا و واترلو کانادا، به‌خصوص در طی دوران تحصیلات دکتری، پسادکتری و فرصت مطالعاتی در کشور کاناداست.

خواندن کتاب راهنمای عملیات صحرایی و آزمایشگاهی مطالعات هیدروژئوشیمیایی و ایزوتوپی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 مطالب این کتاب راهنمای مناسبی برای دانشجویان رشته‌های زمین‌شناسی، هیدرولوژی، آب‌های زیرزمینی، مهندسی منابع آب، عمران آب، محیط‌زیست، آبخیزداری، شیمی و همچنین برای متخصّصان شرکت‌های آب منطقه‌ای، شرکت‌های آب و فاضلاب، شرکت‌های خصوصی فعال در حوزۀ صنعت آب، سازمان محیط‌زیست، سازمان زمین‌شناسی و وزارت نیرو به‌منظور روش‌های صحیح نمونه‌برداری از منابع آب و آنالیز آب جهت مطالعات هیدروژئوشیمی و آنالیز ایزوتوپی است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

حجم

۵٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۸ صفحه

قیمت:
۳۰,۷۰۰
تومان