دانلود و خرید کتاب راز جهان کوانتومی یوئن اسکوایرز ترجمه سیدمجید صابری فتحی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب راز جهان کوانتومی

کتاب راز جهان کوانتومی نوشتهٔ یوئن اسکوایرز با ترجمهٔ سیدمجید صابری فتحی و ریحانه صالح مقدم و مصطفی قدمگاهی در انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد به چاپ رسیده است.

درباره کتاب راز جهان کوانتومی

با تأثیر روزافزون نظریۀ کوانتومی در زندگی بشر، علاقه به فراگیری آن بیشتر شده است. ازاین‌رو، نیاز به کتاب‌های متنوع که مفاهیم این نظریه را برای علاقه‌مندان در سطوح گوناگون علمی توصیف کنند، احساس می‌شود. برای اینکه کتاب راز جهان کوانتومی، مورد استفاده مخاطبین بیشتری باشد در ترجمۀ آن موارد زیر به متن اصلی اضافه شده‌اند:

الف. اصطلاحات فیزیکی و اصطلاحات فلسفی که در متن به‌کار برده شده، در هنگام ترجمه برای ناآشنایان با فیزیک و فلسفه در درون «کادر»هایی توضیح داده شده است. البته توضیحات اضافه‌شده مفهومی و ساده هستند و از بیان پیچیدگی‌های آن‌ها پرهیز شده است. درمجموع، حدود ۹۰ عنوان در کادرها به‌صورت مدخل شرح داده شده است.

ب. برخی از عبارت‌ها و جملات کتاب که به توضیح اضافی نیاز داشتند، در پاورقی شرح داده شده‌اند.

کتاب راز جهان کوانتومی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب راز جهان کوانتومی می‌تواند به‌عنوان کتاب درسی برای درس «مبانی فلسفی نظریۀ کوانتومی» دانشجویان کارشناسی فیزیک، درس «فلسفۀ علوم» دانشجویان فلسفه، دانشجویان و دوستداران فلسفهٔ علم و به‌صورت کتابی ترویجی برای علاقه‌مندان به نظریۀ کوانتومی مورد استفاده قرار گیرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۳٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۵۸,۰۰۰
تومان