دانلود و خرید کتاب بهترین داستان های کلاسیک جهان برای بچه ها (جلد اول) ترجمه صدیقه جاویدی بوشهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بهترین داستان های کلاسیک جهان برای بچه ها (جلد اول) اثر صدیقه جاویدی بوشهری

کتاب بهترین داستان های کلاسیک جهان برای بچه ها (جلد اول)

معرفی کتاب بهترین داستان های کلاسیک جهان برای بچه ها (جلد اول)

کتاب بهترین داستان‌های کلاسیک جهان برای بچه‌ها (جلد اول) با ترجمۀ صدیقه جاویدی بوشهری در انتشارات سیراف به چاپ رسیده است. این کتاب مناسب کودکان و برای ردۀ سنی ب و ج (سال‌های دبستان) است. جلد اول بهترین داستان‌های کلاسیک جهان برای بچه‌ها در این مجموعه شامل ۱۲ داستان و مناسب برای قبل از خواب هستند که بر اساس طول زمان خواندن، ۵ تا ۸ دقیق، مرتب شده‌اند.

درباره کتاب بهترین داستان های کلاسیک جهان برای بچه ها (جلد اول)

بهترین داستان‌های کلاسیک جهان برای بچه‌ها (جلد اول)، برای کودکان دبستانی و مناسب قبل از خواب هستند که بر اساس طول زمان خواندن مرتب شده‌اند. مجموع داستان‌های جلد اول ۱۲ تاست که ۶ داستان آن با عنوان‌های «سه بچه خوک»، «تام بند انگشتی»، «لباس جدید امپراطور»، «کلاه قرمزی»، «سیندرلا»، «سرباز حلبی مهربان» زمان مطالعه‌شان ۵ دقیقه در نظر گرفته شده است. ۶ داستان دیگر کتاب بهترین داستان‌های کلاسیک جهان برای بچه‌ها (جلد اول) با عنوان‌های «کتاب جنگل»، «گربه چکمه‌پوش»، «فلوت‌نواز شهر هاملین»، «جک و لوبیای سحر آمیز»، «مو طلایی و سه خرس»، «هانسل و گرتل» زمان مطالعه‌شان بین ۵ تا ۸ دقیقه در نظر گرفته شده است.

در اولین داستان این مجموعه با عنوان «سه بچه خوک» می‌خوانیم که در یک جنگل بزرگ، سه تا بچه خوک زندگی می‌کردند. یک روز که داشتند از شنا برمی‌گشتند متوجه رد پای گرگی شدند. این موضوع آن‌ها را نگران کرد؛ اما بعد فکر کردند که گرگ نمی‌تواند خانۀ آن‌ها را پیدا کند. نیمه‌های شب بچه‌خوک‌ها با صدای زوزه‌های وحشتناک گرگ که داشت با لگد به در می‌کوبید از خواب بیدار شدند. گرگ فریاد می‌زد که بلاخره شماها را می‌خورم. بعد از این اتفاق، بچه‌خوک‌ها تصمیم کرفتند برای خودشان خانۀ محکم بسازند تا گرگ نتواند واردش شود. خوک کوچک و خوک وسطی که تنبل و بازیگوش بودند حال ساختن خانۀ آجری نداشتند. یکی خانۀ کاهی ساخت و آن یکی خانۀ چوبی. برادر بزرگ‌تر اما با تلاش موفق شد خانۀ محکم بسازد. شب شد و گرگ گرسنه به سراغ خانۀ کاهی خوک کوچک رفت. خانه با یک فوت گرگ فروریخت و گرگ دنبال خوک دوید...

خواندن کتاب بهترین داستان های کلاسیک جهان برای بچه ها (جلد اول) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های کودک و والدینی که می‌خواهند پیش از خواب برای کودکانشان داستان بخوانند و همچنین علاقه‌مندان به داستان‌های کلاسیک کودکان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب بهترین داستان های کلاسیک جهان برای بچه ها (جلد اول)

«تام بندانگشتی یک پسر کوچولوی باهوش و بازیگوش بود. او بازی قایم‌باشک را خیلی دوست داشت، چون هیچ‌وقت بزرگ‌ترها نمی‌توانستند پیدایش کنند. تام خیلی مهربان بود و همیشه به پدر و مادرش کمک می‌کرد.

یک روز، مادر تام می‌خواست کمی زعفران بخرد. تام از مادر خواهش کرد که او به مغازه برود. مادر نگران بود و می‌ترسید که تام کوچولو زیر پای مردم له شود ولی او قول داد که مراقب خودش باشد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۲ صفحه

حجم

۷٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۲ صفحه

قیمت:
۲۴,۵۰۰
تومان