دانلود و خرید کتاب فرکانس پنی پیرس ترجمه لیلا امانت ملایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرکانس اثر پنی پیرس

کتاب فرکانس

معرفی کتاب فرکانس

کتاب فرکانس؛ قدرت ارتعاش فردی نوشتهٔ پنی پیرس و ترجمهٔ لیلا امانت ملایی است و موسسه انتشارات فلسفه آن را منتشر کرده است. نویسنده در این کتاب، عالی‌ترین طب انرژی را ارائه می‌دهد که به شکل گسترده‌ای در سطح جهانی، در زندگی ما قابل‌اجراست.

درباره کتاب فرکانس

حقیقت، بسیار عمیق‌تر و فراتر از آن است که برای چشمان فیزیکی شما قابل‌مشاهده، برای دستانتان قابل‌لمس و برای ذهنتان قابل ترجمه باشد. موضوع این کتاب از همان ابتدا باعث جذب آن به سمت میدان الکترومغناطیسی شما خواهد شد؛ در صفحات آن، طنینی پر از انرژی میان شما و پیام خرد و حکمت، جاری است. این میدان انرژی همان چیزی است که پنی پیرس آن را ‌«فرکانس ذات» یا ارتعاش انرژی درونی فردی، می‌خواند. کلمات موجود در این صفحات نیز با ارتعاش در یک فرکانس انرژی خاص که منبع آن هوش کیهانی است، جان می‌بخشند و هستی را حفظ می‌کنند و می‌توانند رحمت و قدرت خود را به شما منتقل کنند. وقتی پنی توضیح می‌دهد چگونه روح و ماده باهم در هماهنگی هستند، مشتاق می‌شوید مراحل نه‌گانهٔ تحول شخصی او را بیاموزید تا بتوانید به این هم‌آوازی شکوهمند بپیوندید.

جوامع علمی جهان توافق دارند همه‌چیز از انرژی است و این انرژی‌ها، هوشمند هستند. گفته می‌شود زمین در یک میدان الکترومغناطیسی بی‌کران می‌چرخد. همه‌چیز در این انرژیِ چرخشی، نوسانی و ارتعاشی شرکت دارند. جالب است که چطور ما عموماً انرژی کیهانی را چیزی در خارج از زمین در نظر می‌گیریم و گمان می‌کنیم این انرژی، در مکانی دور، فرای زمینی که رویش قدم می‌زنیم، می‌چرخد. در حقیقت این انرژی همین‌جاست، درست در وجود تک‌تک ما، در همه‌جا و در جَوی که در آن زندگی می‌کنیم. ما موجودات بزرگی هستیم و به‌نحوی زندگی می‌کنیم و در حرکت هستیم که با انرژی بر هر گوشه از کیهان تأثیر می‌گذاریم؛ بنابراین، هنگامی‌که با موضوع فرکانس‌های پرانرژی سروکار داریم، چنین نیست که آن ‌«چیزی» اسرارآمیز در حال ارتعاش در استراتوسفر باشد، بلکه به‌طور مستقیم در فضای درونی فردی ما در حال چرخش است.

شرح کاملی که پنی از انرژی جاری در سیستم چاکراهای هندو به ما ارائه می‌دهد، روش پاک‌سازی میدان انرژی که جسم ما را احاطه کرده و نیز طریقهٔ رهاسازی این انرژی‌های مسدودشده در چاکراها را به ما آموزش می‌دهد. با اِعمال و آوردن حقایق کهنی همچون این موارد به زندگی مدرن امروزی، می‌توان از عصر اطلاعات به عصر شهود منتقل شد، عصری که در آن آگاهی جمعی بشر به‌طور افزایشی، با قابلیت ذاتی ما در تنظیم شدن با فرکانس‌های بالاتر که من آن را ‌«خودِ برتر» می‌نامم، هماهنگی دارد.

مقیاس‌های قابل‌توجهی که پنی از ارتعاشات روزانه، بسیار خوب ارائه داده است، به‌خوبی یاد می‌دهد که چگونه توسط این ارتعاشات و فرکانس‌ها، در طول روز، بر بدن، احساسات و افکارمان به‌طرز مثبتی تأثیر می‌گذاریم. توسط مراحل نه‌گانهٔ تحول که پنی ارائه داده است می‌توانیم مهارت‌هایی کسب و اعمال کنیم که فرکانس انرژیکی ارتعاش کنونی ما را تنظیم می‌کند و به‌تبع آن فرکانس ما بالاتر و بیشتر می‌شود.

پنی در ارائه کامل و سخاوتمندانه دانش خود به خوانندگان متعهد است و همین امر منجر به درک عمیق ما از آناتومی انرژی می‌شود. برای دستیابی به این منظور او این برگ برنده را ارائه می‌دهد، ما نه‌تنها قابلیت و گنجایش این را داریم که فرکانس محیط خانه خود را برای رسیدن به اهداف بالا، تنظیم و بازسازی کنیم، بلکه در اصل مسئولیت برعهده ماست.

این درک که کاربرد انرژی شهودی فقط محدود به افراد خاص و غیب‌گوها نمی‌شود، چه قدر دلگرم‌کننده است.‌ در حقیقت این قابلیتی است که در وجود همه ما قرار دارد و به‌طور خودآگاه یا ناخودآگاه، با درجاتی متفاوت، بسته به سطح آگاهی شخصی، آن را درمی‌یابیم.

پنی این خبر خوب را به ما می‌دهد که با انجام تمرینات آموزشی‌اش، می‌توانیم به‌طور آگاهانه قابلیت شهودی خود را افزایش دهیم و از این طریق آگاهانه از سرچشمهٔ اصلی بینش، شهود و الهام ـ منبع درونی ـ  و هرچیز دیگر در اطرافمان کسب انرژی کنیم.

پنی پیرس در کتاب ‌«فرکانس»، با دقت و علاقه، آموزه‌های قدرتمند، تجربه‌های شخصی خود با مراجعین و نیز روش‌های تخصصی را با هم ترکیب می‌کند تا از این طریق و با انجام آن‌ها فرکانس درونی ما افزایش یابد؛ نه‌فقط فرکانس زندگی فردی ما، بلکه فرکانس ذات کل کیهان را از این طریق افزایش می‌دهد.

خواندن کتاب فرکانس را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید انرژی‌ای که در زندگی جریان دارد را بهتر و بیشتر ببینید این کتاب را حتما بخوانید.

بخشی از کتاب فرکانس

«کاملاً اطمینان دارم می‌توانید با انرژی و سطح فرکانس خودتان، لایه‌ای را که بین شما، تجربهٔ خودِ برترتان و زندگی‌ای بسیار بهتر فاصله انداخته، از میان بردارید. به راهنما نیازی ندارید یا لازم نیست سراغ وقایع خارق‌العاده فرا طبیعی و ماورایی بروید؛ شما همین‌جا در بدن فیزیکی‌تان به چنان موجودی با فرکانس بالا تبدیل می‌شوید که آنچه قبلاً به‌طورمعمول برایتان متافیزیکی، فراشخصی و غیرعادی بوده، اکنون برایتان عادی می‌شود. بعضی از قطعات کم شده جورچین بزرگ، اکنون وارد خودآگاه شما می‌شوند و این درک جدید نقطه عطفی است که ورود به عصر شهود را برای همهٔ ما، ساده می‌کند.

بسیاری از کسانی که با آن‌ها صحبت می‌کنم، به درک اینکه که ما هرگز خانه‌مان ‌«بهشت» را ترک نکرده‌ایم، درحالی‌که هم‌زمان رویای جذاب زندگی در زمین را داشته‌ایم، نزدیک هستند. برای بیداری کامل از این رویا، به تجربه روزانه روح از بالا بودن فرکانس، نیاز دارید.

این تجربه به همراه سایر موارد، تجربه‌ای از همدلی و نوع‌دوستی است که در آن احساسات، با کیفیتی بالا شما را مستقیماً از رنج، محدودیت‌های وابسته به عقل و منطق و هیپنوتیزم مبهم دنیا به سوی حقیقتی که در سوی دیگر آن است، عبور می‌دهد.

پیش از آن‌که بتوانید واقعیت ماهیت وجودی آشکارشده خود را درک کنید، یگانگی را بفهمید و وارد مسیر گسترده‌تری از زندگی شوید، باید با تمام ذرات سلول‌هایتان حس کنید که دوست‌داشتنی، محترم، عزیز و عاشق هستید. آگاهی نسبت به اطلاعات ظریف کدگذاری شده در فرکانس‌های انرژی، شما را در مسیر تجربه سریع این حالت از عشق و روح قرار می‌دهد.

برای کشف داده‌ها و تجربه‌ای که در خالص‌ترین ارتعاشاتمان ذخیره شده است، حرکتی تکاملی را از دیدگاه قبلیمان، از زندگی گرفته تا علم در مورد بدنمان، به سوی دیدگاهی فراتر از قبل، تجربه می‌کنیم؛ اما در حین این فرایند، ما با احساساتمان مواجه می‌شویم و آن‌ها می‌توانند سردرگمی، مقاومت و ترس ایجاد کنند و ما را به ضعف در عرفان والا بکشانند، در نتیجه سعی می‌کنیم از این روند و حرکت تکاملی بپرهیزیم. با این پرهیز، محدوده‌ای تهی از هرگونه تجربه برای خود ایجاد می‌کنیم که در آن خودِ برتر و کاملمان را تجربه نمی‌کنیم. من این کتاب را نوشتم تا به شما کمک کنم از آخرین موانع بیداری و آگاهی رد شوید و عملاً تجربه‌ای از  خودِ برترتان حس کنید که در عصر شهود و آگاهی، حالت طبیعی شما به شمار خواهد رفت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱)
‌«واقعیت این است که بهترین لحظات ما هنگامی است که عمیقاً احساس ناراحتی، ناشادی یا ناکامی داریم؛ زیرا فقط در این لحظات است که تحت‌فشار این ناراحتی‌ها احتمالاً از مسیر خود خارج شده و به دنبال راه‌های متفاوت با پاسخ‌های درست‌تر می‌رویم».
کاربر ۳۴۱۹۰۲۱

حجم

۵۸۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۶۴ صفحه

حجم

۵۸۱٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۶۴ صفحه

قیمت:
۳۵,۰۰۰
تومان