دانلود و خرید کتاب اصول طراحی سینما مریم کبیریان دهکردی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اصول طراحی سینما اثر مریم کبیریان دهکردی

کتاب اصول طراحی سینما

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب اصول طراحی سینما

چاپ دوم کتاب اصول طراحی سینما نوشتهٔ مریم کبیریان دهکردی و محبوب خاکسار حقانی و ویراستهٔ محدثه طهماسبی فر است. انتشارات هورین این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب اصول طراحی سینما

کتاب اصول طراحی سینما (با نگرش سازه) در ۵ فصل از ضوابط فضاهای تشکیل‌دهندهٔ سینما، ضوابط سالن نمایش، بررسی پتانسیل‌ها و محدودیت‌های سایت طراحی، بررسی مکان‌های مورد مطالعه و... سخن گفته است. نویسنده‌ها گفته‌اند که معماری همانند سینما، تأثیرگذاری اجتناب‌ناپذیری بر زندگی و روح بشر دارد و نقش معماران و شهرسازان به‌عنوان عامل پدیدآورندهٔ فضای زندگی بشری در بروز رفتارهای اجتماعی به‌مراتب بیشتر از فیلم‌سازان است. اگر به هنر سینما علاقه دارید، در این باره بیشتر بدانید.

خواندن کتاب اصول طراحی سینما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران هنر و حرفهٔ سینما و معماری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب اصول طراحی سینما

«طراحی مدرن منحصر به فرد است. معماری مدرن علیرغم سادگی سبک آن که از شاخ و برگ‌های اضافی اجتناب می‌کند، منحصر به فرد باقی مانده است. در واقع معماری مدرن تا به امروز مدرن‌ترین طراحی‌ها را خلق کرده است. برخی از این طراحی‌های مدرن ممکن است سقف‌های مسطح و سبک چهارگوشه داشته باشند، اما قطعاهدف از آنها همه چیز است به جز یکنواختی. در این روش، طرح‌ها و ایده‌ها تمایل چندانی در سازگاری با محیط اطراف و همینطور فاکتورهای انسانی ندارند. یک تصور غلط که اغلب از معماری مدرن داشتند این است که طراحی مدرن سرد و بی روح است، اما بسیاری از طراحی‌های مدرن از عناصری بهره می‌برند که طبیعتا گرم و جذب کننده هستند، مانند چوب و سنگ. به ابتکار خطوط زاویه دار و ضخیم سقف که در طراحی مدرن بسیار برجسته و چشم نواز هستند، همه چیز از سقف‌های گنبدی گرفته تا عناصر ساختمانی روباز تا عناصر خطی غیر معمول که همه اینها بسیار منحصر به فرد هستند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۳ صفحه

حجم

۶٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۰۳ صفحه

قیمت:
۲۹,۰۰۰
تومان