دانلود و خرید کتاب مدیریت خلاقیت و کارآفرینی محمدرضا عدل آسا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب مدیریت خلاقیت و کارآفرینی اثر محمدرضا عدل آسا

کتاب مدیریت خلاقیت و کارآفرینی

معرفی کتاب مدیریت خلاقیت و کارآفرینی

کتاب «مدیریت خلاقیت و کارآفرینی» نوشتۀ محمدرضا عدل آسا است و انتشارات دیده بان قلم فرتاک آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب مدیریت خلاقیت و کارآفرینی

خلاقیت و نوآوری برای هر سازمانی یک ضرورت انکارناپذیر است و نبود آن ممکن است صدمات جبران‌ناپذیری به سازمان وارد کند. نکتۀ مهمی که تمام مدیران سازمان‌ها باید بدانند این است که هر فردی میزانی از خلاقیت و نوآوری دارد ولی همه فرصت و امکان به فعلیت رساندن این توانایی را ندارند. اینجاست که مدیران سازمان‌ها باید هوشمندانه عمل کنند و با برنامه‌ریزی صحیح این قابلیت را در سازمان پرورش دهند. با این روش آن‌ها قادرند ضمن کارآفرینی، از طریق خلاقیت و نوآوری مسائل پیرامون سازمان را هم بشناسند و برای مواجهه با آن‌ها راه‌حل‌های جدید ارائه بدهند. به‌این‌ترتیب هم عملکرد مثبت و تصمیمات درست خواهند داشت هم اثربخشی و بهره‌وری سازمان افزایش پیدا خواهد کرد.

کتاب‌ها و آثار زیادی دربارۀ خلاقیت و کارآفرینی نوشته و چاپ شده است. محمدرضا عدل آسا در کتاب مدیریت خلاقیت و کارآفرینی تلاش کرده است تا علاوه بر ارائۀ توضیحاتی دربارۀ تعریف و اصول نوآوری، کارآفرینی و خلاقیت مراحل و تکنیک‌ها را هم بیان کند. او قصد داشتن با گردآوری مطالب کاربردی در کتابش موتور ذهن خوانندگان را فعال کند و خلاقیت و نوآوری را به‌عنوان یک روش برای زندگی و برخورد با موقعیت‌های مختلف آموزش دهد. 

کتاب مدیریت خلاقیت و کارآفرینی ۴ فصل دارد. عناوین فصل‌ها عبارت است از: «فصل اول: تعاریف و مبانی خلاقیت»، «فصل دوم: مدیریت خلاقیت و نوآوری»، «فصل سوم: اصول کارآفرینی» و «فصل چهارم: تفکر کارآفرینی از طریق خلاقیت».

خواندن کتاب مدیریت خلاقیت و کارآفرینی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های مدیریت و کسب‌و کار، موفقیت و خودیاری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب مدیریت خلاقیت و کارآفرینی

«خلاقیت، مفهومی است که موردتوجه فراوان روان‌شناسان به‌خصوص روان‌شناسان کمال قرار دارد و امروزه، همۀ محققان در این نظر متفق‌اند که اساس قدرت انسان ناشی از خلاقیت اوست؛ و اهمیت خلاقیت و نقش زیربنایی آن در کلیۀ مسائل زندگی بر همگان آشکار است. خلاقیت همواره مفهومی اسرارآمیز، وسیع و بسیار پیچیده بوده است. در تعریفی دیگر، خلاقیت به معنای خلق‌کردن و به‌وجودآوردن است و فرد خلاق، شخصی است که دارای عقاید نو باشد. خلاقیت توانایی کاربرد دانش برای حل مسئله و نوآوری است. خلاقیت همواره شامل ایده‌های جدید نیست، بلکه گاهی می‌تواند درباره انتقال دانش موجود به موقعیت‌های جدید و قراردادن آن‌ها در شرایط متفاوت به کار رود و یا می‌تواند در مرتبط‌ساختن روش‌هایی که قبلاً وجود نداشته‌اند، به کار گرفته شود.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۹۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

حجم

۹۹۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۵۰ صفحه

قیمت:
۵۷,۰۰۰
تومان