دانلود و خرید کتاب خانه و سکونت پایدار سیداحسان بدخشیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خانه و سکونت پایدار اثر سیداحسان بدخشیان

کتاب خانه و سکونت پایدار

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب خانه و سکونت پایدار

چاپ دوم کتاب خانه و سکونت پایدار نوشتهٔ سیداحسان بدخشیان و مرتضی نصر اصفهانی است. انتشارات هورین این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب خانه و سکونت پایدار

کتاب خانه و سکونت پایدار (چاپ دوم) درمورد خانه و سکونت پایدار با تأکید بر تحقق عوامل شهر زیست‌پذیر نوشته شده است. در این کتاب سعی شده است تا با بررسی عوامل گوناگون تأثیرگذار بر برنامه‌ریزی و طراحی خانه و مسکن پایدار، بسط مفهومی جهت استفادهٔ برنامه‌ریزان، طراحان و علاقه‌مندان حوزهٔ مسکن ایجاد شود. این کتاب در ۳ فصل نوشته شده است.

خواندن کتاب خانه و سکونت پایدار را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران هنر و حرفهٔ معماری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب خانه و سکونت پایدار

«سکونت در فرهنگ فارسی معین و لغت‌نامه‌ی دهخدا با واژگان اقامت کردن، ماندن، وقار و آرامش برابر نهاده شده است. سکونت از ریشه‌ی سکن به معنی آرام و قرار است. از واژگان هم ریشه‌ی سکونت می‌توان به مسکّن (آرام بخش)، تسکین (دلداری دادن و آرام کردن)، اسکان (مستقر کردن یا مستقر شدن) و مسکن (منزل یا محل اسکان) اشاره کرد. به واسطه‌ی زبان فارسی، سکونت، مفهوم دوگانه‌ی اقامت و آرامش را به ذهن متبادر می‌سازد، به عبارتی در زبان فارسی، ساکن شدن علاوه بر مفهوم فیزیکی باز ایستادن از حرکت، معنی آرامش پیدا کردن را نیز می‌رساند. اصطلاح آرام و قرار، حاکی از قرابت مفهومی دو جنبه‌ی سکونت است. نزدیک ترین واژگانی که برای مسکن در زبان فارسی مورد استفاده قرار گرفته و البته هر یک به نوعی مفهوم خاص خود را نیز حفظ نموده، عبارتند از خانه، کاشانه، سرا، باب، منزل، بیت، اطاق، بنا، دار، کده، خان.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۰ صفحه

قیمت:
۳۹,۰۰۰
۱۹,۵۰۰
۵۰%
تومان