دانلود و خرید کتاب برنامه درسی تربیت جنسی دانش آموزان مقطع ابتدایی مجتبی وضعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب برنامه درسی تربیت جنسی دانش آموزان مقطع ابتدایی اثر مجتبی وضعی

کتاب برنامه درسی تربیت جنسی دانش آموزان مقطع ابتدایی

معرفی کتاب برنامه درسی تربیت جنسی دانش آموزان مقطع ابتدایی

کتاب برنامه درسی تربیت جنسی دانش آموزان مقطع ابتدایی نوشتۀ مجتبی وضعی است. این کتاب را انتشارات هورین منتشر کرده است.

درباره کتاب برنامه درسی تربیت جنسی دانش آموزان مقطع ابتدایی

گفته شده است که امروزه باتوجه‌به پیشرفت وسایل ارتباطی و آسیب‌های متعدد ناشی از آموزه‌های غیراصولی رسانه‌ای، کارشناسان به‌دنبال راهکار مناسب برای حل این معضلات بوده و به سرچشمهٔ اصلی که همانا تربیت جنسی است رسیده‌اند؛ تربیتی که باید به‌مراتب دقیق‌تر و حساب‌شده‌تر انجام گیرد تا موفقیت‌آمیز باشد. فاصلهٔ بین کودکی و دستیابی به هویت جنسی سالم در بزرگسالی، مانند معبری است که اگر بخواهیم نقشه‌ای بکشیم که فرزندانمان بر اساس آن و به‌راحتی و بدون خطر از این فاصله بگذرند، لازم است با مفاهیم گسترده‌تر جنسیت و تربیت جنسی آشنا شویم. بچه‌ها دارای جنسیت هستند و خانواده، دوستان مدرسه و رسانه‌ها بر نگرش آن‌ها نسبت به جنسیت خود تأثیر می‌گذارند. کتاب برنامه درسی تربیت جنسی دانش آموزان مقطع ابتدایی به این موضوع پرداخته است.

خواندن کتاب برنامه درسی تربیت جنسی دانش آموزان مقطع ابتدایی را به چه کسانی پیشنهاد می‌ کنیم

مطالعهٔ این کتاب به همهٔ والدین، مربیان و کسانی که با کودکان و نوجوانان ارتباط دارند، توصیه می‌شود.

بخشی از کتاب برنامه درسی تربیت جنسی دانش آموزان مقطع ابتدایی

«تربیت جنسی در ادیان مختلف

تقریباً ۴۰۰ سال پیش از میلاد مسیح یونانیان رفتار جنسی را جزئی از طبیعت انسانی دانستند. اختلاف دیدگاه‌های مردم جهان در این مسئلة مهم زندگی، بسیار زیاد است. در جوامع غربی سه دیدگاه اصلی و بسیاری نگرش‌های متفرقه در این مورد وجود دارد. یکی دیدگاه مذهب کاتولیک در مسائل اخلاق جنسی که تا اندازه زیادی به موازین اسلامی نزدیک است، دوم دیدگاه مذهب پروتستان که آمیخته‌ای از نگرش سنتی و نگرش‌های لیبرالی در اخلاق جنسی است و دیدگاه سوم دیدگاه لائیک است (دیدگاه اثباتی) که اساساً نوعی بی‌بندوباری جنسی است و اخلاق جنسی را صرفاً به تصمیم‌گیری‌های افراد واگذار می‌کند و تنها مرز و مانع، آن قوانینی است که محدودیت‌های اندکی را در چهارچوب نظام فردگرایانه مبتنی بر لجام‌گسیختگی‌های نظام سرمایه‌داری بزرگ جهانی اعمال می‌کند. (لطف‌آبادی، ۱۳۸۰)

الف) دیدگاه حذفی در مورد تربیت جنسی

این دیدگاه ممانعت از هرگونه ارضای غریزه جنسی تأکید دارد و معتقد است؛ ارضای بر آن آدمی را از رسیدن به کمال انسانی باز می‌دارد. این دیدگاه در دوران حاکمیت کلیسا در اروپا و نیز در دورة رهبانیت و تجرد طلبی در نقاط دیگر دنیا رواج داشت. دنیای اروپا تا قبل از دو سه قرن اخیر که قانون حاکم بر آن قانون کلیسا بود در حد افراطی در محدودکردن روابط کوشش می. کرد اساساً در قانون کلیسا ارتباط جنسی مطلقاً ولو با زن شرعی یک کار پلید بود. مطهری (۱۳۷۸ علاوه بر مسیحیت قرون‌وسطی، عقاید و افکار دیگری در مخالفت با غریزه جنسی بودند).»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۹۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۳ صفحه

حجم

۸۹۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۸۳ صفحه

قیمت:
۲۰,۰۰۰
تومان