دانلود و خرید کتاب موفقیت در حقیقت احمد نیلفروشان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب موفقیت در حقیقت اثر احمد نیلفروشان

کتاب موفقیت در حقیقت

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب موفقیت در حقیقت

کتاب موفقیت در حقیقت؛ با توکل به خدای یکتا نوشتهٔ احمد نیلفروشان است و انتشارات کنکاش آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب موفقیت در حقیقت

احمد نیلفروشان دربارهٔ نوشتن کتاب موفقیت در حقیقت چنین می‌گوید: «هر روز را با اندیشیدن به خدای یکتا آغاز می‌کنم و جز او به کسی توکل ندارم و با جرئت می‌توانم بگویم که از فکر کردن و اندیشیدن به او نیز فراتر می‌روم و در تمام ساعات شبانه‌روز لحظه‌ای از یادش بیرون نمی‌روم و حضورش را به وضوح لمس می‌کنم و این حالت من احساس سرشار از رضایت و خرسندی است و آرامش معنوی و ایمان را در زندگی‌ام شناخته‌ام و در این کتاب به تشریح آن پرداخته‌ام باشد که با مطالعه این کتاب با مطالب آن آشنا شوید و به چیزهایی‌که در زندگی می‌گذرد و با عشق و علاقه خاص عمل کنید تا راه معنویت و ایمان و تقوا را دریابید.

این کتاب را به امید آن نوشته‌ام که به شما کمک کنم تا از هر گونه احساس بی‌کفایتی و بی‌لیاقتی پرهیز کنید و طعم آرامش خداوندی را بچشید. آرامش خداوندی در بردارنده معنای راستین موفقیت و خداشناسی است. این اسرار را با قلبی آگاه و فکر و ایده‌ای روشن آکنده از عشق و محبت مطالعه کنید. آن‌هایی را که ندای درونی‌تان را برمی‌انگیزد به کار گیرید و اسراری که با دل شما سازگاری ندارند فراموش کنید.

زمانی‌که با مطالعه این کتاب آرامش، موفقیت، ایمان و تقوا و ارزش انسانی را احساس می‌کنید آن‌ها را با آرامش و عشق و علاقه گسترش دهید و دیگران را از آن بهره‌مند سازید وجود تنفر و غیبت و تهمت و غرض‌ورزی و کینه‌توزی و پیش داوری در دنیای امروزی نشان می‌دهد که برای رسیدن به اهداف عالی و دنیایی سرشار از آرامش راه طولانی در پیش داریم.»

خواندن کتاب موفقیت در حقیقت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران کتاب‌های موفقیت پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۵۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۶ صفحه

حجم

۸۵۴٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۶ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
۳۰,۰۰۰
۵۰%
تومان