دانلود و خرید کتاب موفقیت برای بی انگیزه ها مرضیه مهربانفر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب موفقیت برای بی انگیزه ها اثر مرضیه مهربانفر

کتاب موفقیت برای بی انگیزه ها

معرفی کتاب موفقیت برای بی انگیزه ها

کتاب موفقیت برای بی انگیزه ها نوشتهٔ مرضیه مهربانفر است و انتشارات نور علم آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب موفقیت برای بی انگیزه ها

تفکر رایج در جامعه این است که هر شخصی برای موفقیت و رشد در هر زمینه‌ای، از تحصیل گرفته تا هنر و ورزش و کسب‌وکار به میزان زیادی از انگیزه و شور و اشتیاق نیاز دارد تا حرکت کرده، تلاش کند و از موانع با نیروی انگیزه بالای خود عبور کند و اگر در رشته یا حوزه‌ای خاص این علاقه و انگیزه وجود نداشته باشد حرکت فرد نیز در آن مسیر متوقف شده یا نهایتاً بسیار کند خواهد بود.

ولی سؤال اینجاست:

آیا تمام افراد موفق دنیا نسبت به تمام فعالیت‌هایی که همه را به صورت کامل و فوق‌العاده انجام داده و می‌دهند، انگیزه و علاقه مفرط داشته‌ و دارند؟ و اینکه آیا در تمام ساعات شبانه‌روز و روزهای سال که با جدیت مشغول انجام کار بوده‌ و هستند، سطح انگیزه و اشتیاق بالایی را تجربه کرده و می‌کنند؟ آیا هیچ زمانی دچار افت سطح انگیزه نمی‌شوند؟

واقعیت این است که پاسخ این سؤالات منفی است؛ کتاب موفقیت برای بی انگیزه ها تلاش کرده‌ تا علت موفقیت انسان‌های برتر دنیا را با عاملی به‌جز انگیزه توضیح داده و برای مخاطب روشن کند که لزوماً انگیزه بالا دلیل موفقیت نبوده و می‌توان در زمان‌ها یا فعالیت‌هایی که انگیزه کافی برای انجام آن‌ها را نداریم نیز به صورت موفق عمل کرده و سبب رشد فردی، اجتماعی، شغلی و خانوادگی خود شویم.

قلۀ شما کجاست؟

خداوند سوای هدف کلی خلیفه‌اللهی که برای خلقت عموم بشر داشته، از خلق تک‌تک ما هم یک هدف ویژه و خاص داشته است. نویسندهٔ این کتاب برای این فکر، مستنداتی نیز از آیات و روایات و سخن بزرگان یافته‌است. او این هدف خاص و ویژه را به‌سان قله‌ای می‌بیند که هرکدام از ما در طول عمرمان باید فتح کنیم. اینکه بتوانیم قله خودمان را پیدا کنیم یک بخش ماجراست. بخش دیگر این است که چگونه به بالای آن قله برسیم. 

محتوای این کتاب، در ابتدا یک دوره آموزشی بود. ولی از آنجا که ممکن بود با تدوین کتاب تعداد بیشتری از افراد امکان دسترسی به این مطالب را داشته باشند، این کتاب به رشته تحریر درآمد. در این کتاب یکی از ابزارهای لازم برای فتح قله خود را پیدا خواهید کرد.

نیاز انسان به آموزش از ابتدای خلقتش بوده و تا قیامت هم ادامه دارد. واقعیت این است که هر کدام از ما برای یافتن قله خود و راه رسیدن به آن به آموزش نیاز داریم. این کتاب فقط یکی از ابزارهای رسیدن به قله را در اختیار شما قرار می‌دهد. ولی به جرئت می‌توان گفت که مهم‌ترین ابزار است.

مطالب کتاب در چهار فصل به شرح زیر تدوین شده است

فصل اول: چگونه بدون انگیزه هم موفق شویم؟

فصل دوم: فواید انضباط فردی

فصل سوم: چهار فاکتور بنیادی برای رسیدن به انضباط فردی

فصل چهارم: راهکارهای تقویت انضباط فردی

و در آخر به جمع‌بندی مطالب پرداخته است.

خواندن کتاب موفقیت برای بی انگیزه ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر می‌خواهید در زندگی موفق شوید این کتاب را بخوانید.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۰۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۱ صفحه

حجم

۵۰۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۶۱ صفحه

قیمت:
۲۸,۰۰۰
تومان