دانلود و خرید کتاب خبرسازان فرانچسکو مارکنی ترجمه علی شاکر
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب خبرسازان اثر فرانچسکو مارکنی

کتاب خبرسازان

معرفی کتاب خبرسازان

کتاب خبرسازان؛ هوش مصنوعی و آینده روزنامه نگاری نوشتهٔ فرانچسکو مارکنی و ترجمهٔ علی شاکر است و انتشارات همشهری آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب خبرسازان؛ هوش مصنوعی و آینده روزنامه نگاری

کتاب «هوش مصنوعی و آینده‌ی روزنامه‌نگاری» با درک تحولات سریع دیجیتال و حضور هوش مصنوعی در اتاق خبر، سعی می‌کند استراتژی و مدل‌های نوین به‌کارگیری هوش مصنوعی در تحریریه‌ها را تدوین کند.

فرانچسکو مارکُنی، نویسنده‌ٔ کتاب، اولین رئیس تحقیق و توسعه در وال‌استریت‌ژورنال و استاد مدعو دانشکده‌ٔ روزنامه‌نگاری کلمبیاست که در این کتاب به این پرسش پاسخ می‌دهد که آیا ماشین‌های هوشمند جایگزین خبرنگارها می‌شوند؟ آیا می‌توان به ماشین‌ها اعتماد کرد؟ آیا انسان‌هایی که خود پر از خطا و اشتباه هستند می‌توانند ماشینی هوشمند پدید بیاورند که اشتباه نکند یا به‌ندرت اشتباه کند؟

مارکنی بر این واقعیت تاکید می‌کند که تحول اتاق خبر در عصر هوش مصنوعی صرفا مربوط به فناوری نیست و اینکه چگونه تغییرات فرهنگی و ارگانیک می‌تواند به روزنامه‌نگاران کمک کند که بر مبنای داده‌ها تصمیم‌ بگیرند.

خواندن کتاب خبرسازان؛ هوش مصنوعی و آینده روزنامه نگاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب برای همه روزنامه‌نگاران و محققان رسانه‌ای ضروری است، چرا که به‌زودی تحریریه‌های رسانه‌ها چاره‌ای ندارند جز اینکه از این فناوری‌های هوشمند استفاده کنند وگرنه در عرصه‌ٔ رقابت عقب می‌مانند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۷۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

حجم

۹۷۰٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۷۲ صفحه

قیمت:
۶۰,۲۰۰
تومان