دانلود و خرید کتاب زنبورداری شهری محمد عراقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب زنبورداری شهری اثر محمد عراقی

کتاب زنبورداری شهری

معرفی کتاب زنبورداری شهری

کتاب «زنبورداری شهری»نوشتۀ محمد عراقی و پیمان عراقی است و انتشارات آذرکلک آن را منتشر کرده است. کتاب زنبورداری شهری راهنمای کامل و مناسبی برای علاقه‌مندان به زنبورداری شهری است. 

درباره کتاب زنبورداری شهری

زنبورداری شهری نام روشی است که با آن می‌توان به اصول اساسی زنبورداری و روش صحیح تولید عسل سالم دست پیدا کرد. به‌طورکلی هر مکانی که در آن گل‌وگیاه و مزرعه و باغ داشته باشد،‌زنبورداری ممکن می‌شود و نیازی نیست که برای کسب موفقیت افراد سرمایۀ زیاد، زمین‌های بزرگ و انبوهی از کندوها و جعبه‌ها داشته باشند. فقط کافی است که افراد دانش و علم زنبورداری را کسب کنند و از بیولوژی زنبور و زیستگاه‌های آن اطلاع داشته باشند. دا کسب آگاهی و دانش حتی می‌توان در پشت‌بام‌ها، بالکن‌ها و تراس خانه‌های شهري زنبورداری کرد چون باتوجه‌به وجود گل‌وگیاه در حاشیهٔ شهرها و درون خانه‌ها، نگهداري یک کلنی یا صد کلنی زنبورعسل که از نظر بیولوژیکی و زیستی داراي یک سازوکار و سیستم پرورش هستند، و تولید عسل باکیفیت امکان‌پذیر است. کتاب زنبورداری شهری قرار است این اطلاعات و آموزش‌های مفید را در اختیار خوانندگان علاقه‌مند به زنبورداری قرار دهد.

کتاب زنبورداری شهری ۹ فصل دارد. عناوین فصل های کتاب عبارت است از: «فصل اول: مقدمه»، «فصل دوم: زنبور عسل»، «فصل سوم: ملکه»، «فصل چهارم: لوازم زنبورداری»، «فصل پنجم: فرآورده‌های زنبورعسل»، «فصل ششم: زنبورداری شهری، شهد ناب روستایی، نباتات شهدخیز گرده‌دار ایران»، «فصل هفتم: مشکلات صنعت زنبورداری، بیماری‌ها و انگل‌های مهم زنبور عسل»، «فصل هشتم: بازرسی کلنی‌های زنبورعسل در فصول مختلف» و «فصل نهم: پرورش زنبورعسل روی بام».

خواندن کتاب زنبورداری شهری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به زنبورداری پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب زنبورداری شهری

«طبیعت زیباست و محیط زندگی هر جامعهٔ بشری متناسب بامعرفت و استعدادهاي آن تنظیم شده است؛ یعنی انسان‌هایی که آگاهی زیادی از محیط‌زیست خود دارند و به مکانیسم‌های حیاتی و انسانی آن آشنا هستند، هرگز محیط زندگی خود را مخدوش نمی‌کنند و آن را زیبا و دلچسب و پاك نگه می‌دارند. مثال واضح این گفتار کشورهاي پیشرفته مثل اروپا یا ژاپن، آمریکای شمالی، کشورهای اسکاندیناوی (دانمارک و فنلاند) و غیره است. محیط‌زیست، کوچه، خیابان، خانه و باغ این کشورها همه از یک سیستم خوب و مناسب تشکیل شده و تمامی آنها محیط‌هایی منزّه، پاك، دلچسب و زیبا هستند که هر انسان آگاهی آرزو می‌کند در این محیط‌های پاک و منزّه زندگی کند. در این کشورها مردم و حکومت دست‌به‌دست هم داده‌اند تا در نگهداری محیط‌های زیبا همکاری کنند. انسان‌ها در این محیط‌ها خودشان را در مقابل زندگی و محیط اطرافشان مسئول می‌دانند و هیچ‌کس از نگهداری جامعهٔ زیبای خود شانه خالی نمی‌کند؛ آنها دوست دارند از کوچک‌ترین امکانات محیط‌زیست خود استفاده کنند و همواره آن را زنده و پویا نگه دارند.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۲٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
۲۴,۰۰۰
۵۰%
تومان